Top dan zal ik straks wat foto's plaatsen. Dodge en Bella heb ik bijna niks van Sorry, ik ben nog niet eerder mee geweest naar een fotomeeting, dus moest even wennen wat te doen.
Hoewel ik natuurlijk ook heus nieuweschierruggg ben naar de foto's ben ik bovenal erg blij en trots op hoe Sky zich hield Hij heeft wel gepiept toen hij de auto weer in sprong maar hij ligt nu echt heel tevreden te snurken
Mag ik de foto's trouwens gewoon op FB zetten? Heb dat namelijk net gedaan, Bri'Chel opgezocht op fb en die erbij getagd maar bedenk me net dat ik niet weet of dat wel mag
Karina_1979
Geplaatst: 24-03-13 17:42
DenK4ever schreef:
Karina_1979 schreef:
Wat was het GAAF !!!! Heerlijk, al die grote mannen om m'n kleine meisje
Ging hartstikke goed he
Gelukkig wel ja maar was d'r ook niet echt bang voor dat ze raar zou doen Ze gaat wel vaker alleen met mannen op stap...
Ik heb nu een heel tevreden hondje naast me liggen:
Ja! Aan het begin vond hij het doodeng maar toen we naar boven liepen en op het strand kwamen ging het al beter en hij kwam steeds beter los Hij heeft het echt superleuk gehad
Volgens mij vonden alle honden het wel geslaagd, toch?
Astor
Geplaatst: 24-03-13 17:53
Tuurlijk mogen de foto's op Facebook Graag zelfs! Vind ik alleen naar leuk!
Haha oke super! Echt mega bedankt voor je prachtige foto's! Ik ben er helemaal verliefd op
Karina_1979
Geplaatst: 24-03-13 17:59
Venix schreef:
Volgens mij vonden alle honden het wel geslaagd, toch?
Bel in ieder geval wel En ik ook Vond t echt super leuk om jullie in t eggie te zien met jullie knapperds En volgens mij is t best een keer voor herhaling vatbaar??
P_Tries
Geplaatst: 24-03-13 18:00
Ik heb er vast 2.
Hiervan baal ik vreselijk dat je er zelf niet helemaal op staat..