Heb er binnen geen last van met een goede pijnstiller maar buiten als de kou er op komt ga ik door de grond. Ze hebben 7 kiezen verwijderd doordat mn mond te vol was en de verstandskiezen de kiezen er voor kapot hebben gedrukt moesten die er ook uit. Ik overleefd het wel als dr maar geen kou op komt hahahahaha
Ja alle 7 te gelijk en heel stuk wang en spier die los moest omdat de kiezen zo ver terug in mn mond zaten. De kiezen zijn weg dus daar geen pijn meer aan maar de wond gaat nu langs een andere kies en dat is pijnlijk. De kiezen zelf verwijderen deed niet pijn ook niet naar de operatie dus wees gerust
Van
Geplaatst: 04-04-13 12:36
Bren79 schreef:
Ahhh Sok wat balen maar beter safe then Sorry, Dus wie komt over Glimmen om Sok haar paardje mee te nemen?? En Van jij krijgt vast wel een mooi ritje terug helaas dan niet zo gezellig
zie dat alleen nog niet zo zitten met Wolf en heb geen vervoer terug
Air
Geplaatst: 04-04-13 17:00
Ik stel voor om Py nu als kandidaat aan te dragen ipv. Tornado... Ik wil namelijk wel graag losgooi- of rijfoto's maken voor in mijn portfolio..
Marjolein brr gelukkig heelt alles in de mond altijd wel snel en weersvoorspellingen zijn goed warmer minder wind die ook nog eens gaat draaien vanuit een minder koude richting en we zitten natuurlijk ook wel beschut!
Katja ow ow haha geile doos haha zal Reem vast niet erg vinden hahahaha
Mijn rijset word paars jeej mocht even een dekje lenen van iemand dus wel leuk en twijfel nog wel of ik gewoon trens of S&T ga rijden maar blijft hetzelfde hoofdstel
Seven
Geplaatst: 05-04-13 10:58
Ja das waar Brenda komt vast wel goed heb alles in ieder geval klaar gezet, vandaag lijkt het ook best goed. Ik heb dr zin in.
Ik hoop dat ik niet uitval. Ben namelijk ook koortsig dus hoop dat dat in de loop van de dag wat vertrekt, ben namelijk niet van plan om morgen niet te werken.
Is een blauw dekje goed? Ik heb eigenlijk alleen maar (twee) simpele donkerblauwe en zwarte dekjes, en nu lees ik hier dat dat niet zo goed uitkomt met foto's. Dus voor de gelegenheid heb ik maar een erbij gekocht die wat minder donkerblauw is. Het blauw zit tussen licht en donker in. Rood staat niet zo op een vos(seman).
Jouw feestje! ik vind het altijd aan de modellen om zichzelf en paard zo mooi mogelijk te maken! Als jij zwart nou heel gaaf vind staan, doe je lekker zwart! Dan is het aan de fotograaf om dat zo goed mogelijk vast te leggen!
Dan ga ik lekker poetsen en de antiklit op zoeken. Hij is lekker in de rui.
Air
Geplaatst: 05-04-13 12:08
Bij een vos maakt de kleur minder uit
Maar als je op een schimmel een zwart dekje legt en de zon schijnt dan valt het dekje behoorlijk weg, en andersom, donker paard wit dekje is het dekje dan vaak overbelicht.
Grass
Geplaatst: 05-04-13 13:06
Ok, nu een paar dagen voor de meeting heb ik pas tijd om na te denken over de belangrijke dilemma's Welke halsters/hoofdstellen zijn het mooist. Ik kan namelijk niet kiezen, dus wellicht kunnen jullie aangeven wat jullie het mooiste vinden. Ik heb ook veeeeel te veel (Wisselen van halster/hoofdstel kan ook, maar dan wel 1 hoofdstel of halster per fotografen-groepje, anders wordt het wel wat te hectisch voor het paard.) Haar trucje flemen gaat misschien wat lastig met een hoofdstel om, dus dat kan ik eventueel ook nog wel even voor het losgooien doen voor alle fotografen, als jullie dat leuk vinden.)
Hoofdstel 1: Lak-neusriem met ab crystal frontriem (staat ook op de blackfoto van de aanmelding) *klik*
Hoofdstel 2: Rondgenaaid hoofdstel met frontriem met bling en parels *klik*
Hoofdstel 3: Rossner Croco-lak hoofdstel zwart met bruin. (Beetje donkere foto, neusriem en frontriem zijn bruin crocolak, de rest zwart.) *klik*
En dan heb ik nog halsters 1. Touwhalster-set met neckrope met een mooie hanger van een hart, kobaltblauw. *klik*
3. Leren halster Hypostore, zwart met wit onderlegd kopstuk en witte stiksels. (Nog geen foto waar Asta 'm om heeft. Kan ik eventueel vanmiddag maken.) *klik*
Essy ik vind hoofdstel 2 en leren halster 3 erg mooi, maar ik ben geen fotograaf!
Jammer Van, opzich vind ik het geen probleem om met je mee te rijden en dan aan mijn vader te vragen om daar met de trailer te komen, maar ik geen idee waar je heen moet en hoever.