Fotomeeting Lelystad - 26 mei 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:57

Cynn_x schreef:
Hahaha, heeft die lekker pech dan.. ik kom namelijk graag nog eens naar je toe om hem op de foto te zetten! Heb nog geen knappe Tinker in mijn portfolio! :D

Leuk, je bent altijd welkom!
Nu we Kleintje erbij hebben zit er wel iets meer actie in, en anders moet ik er maar hard achteraan rennen en met een zweep zwiepen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:58

mijne maakt zich druk alsof de wereld vergaat :') nouja, op vreemd terrein dan, ik denk dat het hier wel mee valt :) bij de strand meeting stond ze alleen maar wild om mee heen te draven/piaffen/maaien en ze kon niet stilstaan :') maar dat was voor de eerste keer op het strand, deze omgeving kent ze dus hier verwacht ik een dooie brave grease :)

wat betreft het schema, daar hebben we nog niet heel goed overna gedacht :o dus ruimte voor andere ideeen is er zeker, we kijken gewoon wat iedereen prettig vind om te werken en dan gaan we er eens rustig naar kijken :)

bij de vorige meeting waar ik heen was rouleerde de fotograven steeds met andere modellen, daarna kwamen de losgooi of longeer foto's (was wel met allemaal fotoraven op een kluitje) en met het rijden daarna hetzelfde modellen wel om de beurt...

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:59

Tornado is idd echt een super leuk paard! En een hele leuke combinatie samen. :j Moet jullie ook weer eens nodig op de foto zetten samen.

jenne schreef:
Cynn_x schreef:
Hahaha, heeft die lekker pech dan.. ik kom namelijk graag nog eens naar je toe om hem op de foto te zetten! Heb nog geen knappe Tinker in mijn portfolio! :D

Leuk, je bent altijd welkom!
Nu we Kleintje erbij hebben zit er wel iets meer actie in, en anders moet ik er maar hard achteraan rennen en met een zweep zwiepen :D

Yes, gaan we zeker een keertje doen in de lente/zomer ofzo. Kom ik gewoon even langs. :D
En die kleine is echt een schatje trouwens. Had die ook al voorbij zien komen, hoog knuffelgehalte haha :Y)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:00

Cynn_x schreef:
Tornado is idd echt een super leuk paard! En een hele leuke combinatie samen. :j Moet jullie ook weer eens nodig op de foto zetten samen.

Thnx! :D
Ik speel graag model, je bent altijd welkom :')

Cynn
Fotograaf

Re: Fotomeeting voor iedereen! In Lelystad.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:03

Ik ga zo naar stal met camera... :') *Hint hint*
Nee hoor we spreken wel een keertje af, hebben we meer tijd haha!

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:03

Zelf vind ik het schema wat je zegt het prettigste ^^
Dit komt doordat ik niet zulke goeie ervaringen heb met het schema wat marianne(?) voorstelde. Wel was dat met maar 1 paddock. Uiteindelijk had ik dus 0 actiefoto's op rijfoto's na, dat de peddock steeds bezet was, dus dat vond ik toen wel echt ontzettend jammer. Maar anderzijds, als mensen zeggen dat het met 2 paddock wel goed werkt? Prima :p

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:04

Cynn_x schreef:
Yes, gaan we zeker een keertje doen in de lente/zomer ofzo. Kom ik gewoon even langs. :D
En die kleine is echt een schatje trouwens. Had die ook al voorbij zien komen, hoog knuffelgehalte haha :Y)

Mocht ik niet worden uitgekozen als fotograaf, of jij om 1 of andere onverklaarbare reden niet met Romana als model dan wil ik ook graag bij jullie langskomen om foto's te maken.

Kleintje heeft idd een hoog knuffelgehalte. Ben heel benieuwd hoe ze er in haar zomerjas uit ziet.
Er moet sowieso nog lekker met haar getraind worden want ze heeft nu een beetje een hangbuikje en weing bespiering.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:06

Werkte voor mij prima bij de fotomeeting waar ik was. :j
Alleen had dan iedere fotograaf een keertje extra pauze, een rondje van 15/20 min dat ie dus geen model op haar lijstje had staan. Dan loop je gewoon wat extra heen en weer om bijvoorbeeld wat extra foto's te maken de modellen. Bijvoorbeeld bij eentje die nét ff lekker gek doet. Of de portretfoto's die bij jouw ronde nét niet wilde lukken omdat de oren maar niet naar voren wouden.. whatever! In die ene kleine pauze kon je dan gewoon ff fotograferen waar je wilde. Heel erg handig vond ik dat.

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:06

Ik was niet degene die er over begon
Maar schemas werken wel fijn, mits iedereen zich er aan houd
een fluitje met wisselen werkt ook prima dan
en idd 2 paddocks
en de groepen idd opsplitsen met gevorderde bij beginnende fotograaf. Zo leer je van elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:07

dat hangt er vanaf hoeveel prikpaaltjes en lint er is... als er daar veel van is heb je natuurlijk wel het voordeel dat je meerdere paddockjes kan maken op verschillende plekken ( met bos paadje op achtergrond en andere met plasje op achtergrond oid)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:07

Plaats een oproep!

Misschien hebben de modellen zelf wel prikpaaltjes etc?

ik probeer alleen mee te denken hoor

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:08

jenne schreef:
Cynn_x schreef:

Mocht ik niet worden uitgekozen als fotograaf, of jij om 1 of andere onverklaarbare reden niet met Romana als model dan wil ik ook graag bij jullie langskomen om foto's te maken.

Kleintje heeft idd een hoog knuffelgehalte. Ben heel benieuwd hoe ze er in haar zomerjas uit ziet.
Er moet sowieso nog lekker met haar getraind worden want ze heeft nu een beetje een hangbuikje en weing bespiering.

Gezellig! Ik wil zo graag mooie foto's van m'n blondie...

En shetjes zijn zó moeilijk om op gewicht te krijgen joh! :oo Zie eigenlijk maar heel weinig shetjes die echt 'goed' zijn.
En wat ga je met haar doen? Klein ruitertje opzetten? Voor de wagen, lange lijnen.. ? :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:09

MarianneV schreef:
Plaats een oproep!

Misschien hebben de modellen zelf wel prikpaaltjes etc?

ik probeer alleen mee te denken hoor

Slim idd!
Ik heb ze zelf niet, maar ben ze bereid te kopen hoor indien nodig.
Wil in de toekomst aan nog veel meer fotomeetings meedoen en dan is het altijd handig om ze zelf te hebben. :)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:10

Ik moet ze ook nog aanschaffen

Ik heb evt 2 hengstenkettingen ( ideaal met wegwerken)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:11

Ik zou prikpaaltjes meekunnen nemen, heb er denk ik een stuk of 20.
Misschien nog wat meer maar dan weet ik pas als het weideseizoen begint.
Misschien zijn er namelijk nog wat nodig om de wei beter af te zetten.

Cynn: Mijn 2 kindjes "rijden" erop, daarnaast staat ze voor de kar en ik longeer haar.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:12

Cynn_x schreef:
Ik ga zo naar stal met camera... :') *Hint hint*
Nee hoor we spreken wel een keertje af, hebben we meer tijd haha!

Is ook niet mijn dag vandaag! Maandag en woensdag, en wanneer wendy op vakantie is. Maar lijkt me leuk!

jenne schreef:
Cynn_x schreef:

We hebben een heleboel mooie modellen op stal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:12

ik mag prikpaaltjes lenen van een stalgenoot en francien heeft geloof ik ook prikpaaltjes, dus dat moet goed komen :)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:14

Klinkt goed tante_trien, maken we er fotografie dagje van :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:15

Ik ben een draakje op de foto zetten ... :wave: ! Tot zo!

MarianneV schreef:

Die hád ik.. ergens.. somewhere... some place.. :')
Dus als ik word uitgekozen leen ik erg graag op de dag eentje van je. :)

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:17

Ik heb er ook 1. :)

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:17

als het geod is heb ik ook nog een 'hengstenketting' liggen (gewoon een hondenriem, maar wel van die ringetjes) haha. Maar dan moet ik tegen die tijd maar zoeken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:18

MarianneV schreef:

Als ik word uitgekozen wil ik er wel één lenen :j

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:36

Ik heb helaas geen prikpaaltjes... Ben benieuwd welke fotografen er uitkomen ;).. Spannend!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:41

tante_trien schreef:
Mijn verzorgpaard is wel een leuk model :j showt behoorlijk als hij los mag, en is onder het zadel hartstikke braaf, laat zich fijn bewerken en gaat met een gerust hart het water in. :)

En samen met die van mij lijken het wel hengsten.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:44

martine0503 schreef:
tante_trien schreef:
Mijn verzorgpaard is wel een leuk model :j showt behoorlijk als hij los mag, en is onder het zadel hartstikke braaf, laat zich fijn bewerken en gaat met een gerust hart het water in. :)

En samen met die van mij lijken het wel hengsten.

Hihihihi inderdaad! Beesten zijn het :)