Lara schreef:en als ik dan afhaakje na afhaakje krijg is dat niet leuk meer
Dat snap ik helemaal. Voor maratjesammy en voor mij was het op een gegeven moment ook niet leuk meer toen we -opeens- na 3 modellen per cowgirl/indiaan gingen, terwijl wij al een poos reserve stonden en er nooit verder iets is gezegd dat we gaan korten in modellen. Kijk natuurlijk weten wij dat we reserve staan, en de kans steeds kleiner wordt naarmate de meeting dichterbij komt dat er iemand uitvalt, maar natuurlijk hou je de stille hoop dat het toch nog gebeurd. Daarnaast werd er ook gezegd als er 1 uitvalt, mag jij in die plaats, zie één van mijn vorige berichten. Ik ga hier geen ruzie maken, maar draai de rollen eens om, dan moeten jullie dit ook begrijpen toch?
Dus mijn vraag: Hierboven geef je aan, de paarden die nu op de lijst staan mogen mee mits alles door gaat, betekend dat ook het vierde westernpaard en het vierde indianenpaard?
Ergens zag ik Marjoows berichtje, waar ik het wel mee eens ben, vind eerlijk gezegd dat er weinig modellen zijn (6) tegenover 12 fotografen! (even los van het feit van mee willen met paard). Hadden er heus wel wat meer mogen zijn voor de plaatjes?!
Ik heb ook het e.e.a. aan spullen besteld, beetje speciaal voor deze shoot natuurlijk, daarna zijn ze ook nog bruikbaar, daar niet van.. dus kan ook wel inkomen wat Lisa zegt.