Er stond er nog 1 op, en die heeft net gezegd dat die een andere meeting heeft in Katwijk. De andere 2 hadden zich afgemeld en jij kan ook niet Mariska. Ik zal een oproep plaatsen op bokt markt voor het laatste model.
oke en ik weet iemand die mee wil met een rijpaard. mag zij mee? gr
gabyfedde
Geplaatst: 04-02-13 21:09
malle4ever schreef:
waar precies op de parkeerplaats in scheveningen? scheveningen heeft er heel veel. gr
Zwarte Pad. Dat is er maar één. Ik neem aan daar bij de tramhalte/busparkeerplaats. Tip voor iedereen: Laat geen waardevolle spullen in je auto. Er wordt veel ingebroken daar. Voor de fotografen is het bijna slimmer om in de garage (Scheveningen Bad) aan de Zwolsestraat te parkeren.
Gelukkig niet zeg Gratis plekken dichtbij het strand zijn er niet, dan moet je echt een heel stuk lopen of een klein stukje met de bus of tram. Langs een heel stuk van de Nieuwe Parklaan kan je gratis parkeren en ook bij Madurodam.
Ik krijg net een bericht dat het heel moeilijk parkeren is op het zwarte pad en dat weinig trailers onder de poort door passen. Ik dacht zelf dat dit kon.
Mijn vraag aan jullie:
Willen jullie zoeken naar een andere parkeergelegenheid of zullen we uitwijken naar bijvoorbeeld Kijkduin, dit is erg dichtbij en kan je heel makkelijk en gratis parkeren bij:
Machiel Vrijenhoeklaan 175
Dit is ook gratis en goed te bereiken met het openbaar vervoer.