Hondenmeeting 9 juni Vessemse Vennen (N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:35

Mabotje schreef:
Zoey, als je iets organiseert dien je je verantwoordelijkheid te nemen, anders moet je niks organiseren.
Je wist weken geleden al dat je die afspraak in het ziekenhuis had. Op dat moment had je al actie kunnen en moeten nemen, danwel om het te verzetten, over te dragen, annuleren, of wat dan ook.
Dan had iedereen geweten waar die aan toe was.
Of je het nu leuk vindt om te horen of niet: je gaat er té gemakkelijk mee om.

Maar nogmaals: ik hoop dat je geen last hebt, dat het allemaal 100% meevalt én dat je zondag alsnog erbij kunt zijn om er met zijn allen een leuke meeting en dag van te maken en mooie foto's te kunnen maken.
In ieder geval heel veel succes in het ZH.

Wat mij betreft is het nu klaar: het gaat door, de planning ligt er, we laten dit achter ons, kijken vooruit naar zondag en genieten van de honden en het mooie weer :)

+:)+

Zoey, succes in het ziekenhuis!

Mondy

Re: Hondenmeeting 9 juni Vessemse Vennen (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 13:25

Suc6 !!!!

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:56

Ik vraag me nu wel af, stel dat Zoey niet mee kan, is er dan iemand die mij (en eventueel andere fotografen/modellen) kan komen halen aan die parking? Want ik ga echt niet alleen op zoek naar een meer in een omgeving waar ik nog nooit ben geweest :+

Is het ook goed voor iedereen dat de fotografen al om 10 uur ter plaatse zijn? We beginnen om half 11 met fotograferen, toch altijd tof als iedereen dan zeker op tijd is :)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 18:00

Ik heb het overleefd, enigszins.
Het doet op het moment enorm zeer en ik heb twee pijnstillers geslikt... Ben benieuwd hoe het morgen is.

Vind het overigens wel top hoor dat jullie het door willen laten gaan! :)

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 18:18

Ik wil dan graag als eerste... mijn hond moet anders 2.5 uur aan_in de auto wachten in dat pokke hete weer en dat wil ik niet. Als hij als eerste op de foto kan (ik had al aangegeven dat ik in de ochtend wilde) kan ik hem daarna gewoon los laten lopen en kan hij in het water gaan liggen, want niet kan als hij nog op de foto moet.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 18:20

Hanna_94 schreef:
Ik vraag me nu wel af, stel dat Zoey niet mee kan, is er dan iemand die mij (en eventueel andere fotografen/modellen) kan komen halen aan die parking? Want ik ga echt niet alleen op zoek naar een meer in een omgeving waar ik nog nooit ben geweest :+

Is het ook goed voor iedereen dat de fotografen al om 10 uur ter plaatse zijn? We beginnen om half 11 met fotograferen, toch altijd tof als iedereen dan zeker op tijd is :)

ALs je de parking afloopt zit je na de slagboom aan uw rechter kant direct het meer - kan niet missen- Het is enorm groot. En als je bij de boshut (afgebrand) parkeert, steek je over, kom je over de parking, en dan is het links. Kan gewoon ECHT niet missen. Ik zal op de parkeer plaats wachten totdat iedereen er is.

Heeft er iemand een namen lijstje voor me? fotograven/modelen?

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 20:54

Ik lees hier nog wel even mee, want Joyce en Denise met Jurca, Jayla en Izzy komen samen en heb ik via FB geregeld. Ik ga hun nog wel op de hoogte houden.
Hun willen in de middag. En Joyce wil ook graag wat foto's van Jurca en Jayla samen als dat zou kunnen :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:32

@Urko: Als je vanaf die afgebrande hut komt en het meer ligt links, dan moet je om het meer heen lopen naar de andere kant neem ik aan? Langs die verhoging met die trap af? Want anders sta ik straks ook op de verkeerde plek nl. ;)

Priscilla__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:44

Kunnen we anders niet ff een kaartje van Google Maps plukken en daarop de plek waar we moeten verzamelen markeren? Dan is het voor iedereen duidelijk. :j

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 23:36

Nu snap ik het ook niet meer :+
Misschien het makkelijkst om te verzamelen bij de parkeerplaats met slagboom?

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 00:02

Nou, ik heb een poging gedaan, alleen geeft Google Maps een plaatje aan van een leeg meer :)
Bij A = Merenweg 2, bij de rode lijn (ongeveer) kun je normaal gezien parkeren en ik dacht te verzamelen bij het kruisje, dat is waar die picknicktafels staan? Onder die grote bomen?
Corrigeer me svp als ik het fout heb.

Afbeelding

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 07:18

Hoi!
Ik heb het schema een beetje aangepast: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing
Nu staat Urko met Zoë wel als eerste.
En kunnen Joyce (naamgenoot 8-) ) en Denise samen komen. Ik heb Joyce met de 2 honden als laatste nog eens gezet, zodat ze dan samen op de foto kunnen gezet worden :)
Haha, ik denk dat ik op tijd ga vertrekken want mezelf kennende verdwaal ik daar weer :Y)
Maar al bij al ziet het plaatje er nog wel duidelijk uit, dus zal wel lukken! :)

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 07:23

Ik heb het nog even via google streetview bekeken, het straatje waar we moeten indraaien om te parkeren heb ik toch al gevonden :D
Verder gaat streetview niet, maar dan kan het niet meer moeilijk zijn he. Komt helemaal goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:06

Is het 10 uur verzamelen? Op de parkeerplaats?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 16:08

Ik heb vandaag helaas nog evenveel pijn als gisteren :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:09

Eventueel kan _Mondy_ de plaats van Zoey innemen als Zoey morgen niet mee gaat (als _Mondy_ morgen kan)? Dan hoeven we het schema qua fotografen niet meer aan te passen.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:53

Joyce en Denise zijn zussen. Dus die komen samen :j
Ik zal ze even het schema door geven :j

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:17

Tessya, in het recentste schema dat ik heb opgesteld had ik Zoey al niet meer meegerekend (zodat als zij zou uitvallen er niet meer last minute een nieuw schema moest opgesteld worden).
Maar extra fotografen zijn natuurlijk altijd welkom als je het mij vraagt! Alleen moet het schema dan eventueel terug aangepast worden, of we werken dan gewoon in 2 groepen van 3 fotografen? Momenteel is het ook 2 groepen, 1 van 3 fotografen en 1 van 2 fotografen.
En ik weet niet wat de rest liever heeft? Meteen verzamelen aan het meer? Of eerst parking?
Fotografen moeten wel om 10 uur al ter plaatse zijn, modellen moeten gewoon tegen 10.30 klaar zijn :)

Ik heb er alvast wel zin in hoor, ik hoop dat de foto's wat gaan lukken :)

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 18:19

Zoey, echt spijtig dat je nou nog steeds pijn hebt.
Ik hoop dat je snel beter wordt :)

Priscilla__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:22

Balen Zoey!

Waar gaan we nu verzamelen? Misschien makkelijkste bij de parking? Omdat iedereen daar sowieso heen moet en dan kunnen we met z'n alle naar 1 plek lopen?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:28

Voor mij is de parking ook prima :) Maar ik ben even in de war wat betreft de parking, bedoelen jullie dan punt A in het google maps plaatje dat Mabotje heeft geplaatst, of die rode lijn?

Priscilla__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:43

Volgens mij die rode lijn ;)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:45

De rode lijn, dat is naast het zandpad richting meer. Ik neem tenminste aan dat je daar nog gewoon een stuk met de auto in kunt. Vindt je niemand op de/een parkeerplaats, dan zou ik zeggen richting kruisje lopen, dat is bij 't strandje van het ven zeg maar, bij de picknicktafels.
Vwb de fotografen-groepen: misschien is het wel handig om gewoon twee groepen van 3 personen te houden.
Mocht het nodig zijn, dan kunnen we nl om beurten evt. een reflectiescherm vasthouden, aandacht trekken, of wat dan ook. We moeten elkaar toch een beetje helpen daarmee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:51

_Mondy_ zou dan met mij meerijden en dan alleen 's ochtends kunnen (ik moet 's middags weg). Is het nog handig/nodig als zij mee gaat? Of wordt het dan lastig met het schema?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 21:26

_Mondy_ mag van mij zeker mee, dan is in de voormiddag ook de groepen van de fotografen gelijk. (3 en 3)
Maar geen verplichting natuurlijk :)