Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HijadelaLuna schreef:Alle modellen hebben Pb gehad, excuus dat het zo lang moest duren, maar ik ben er weer
Ik hoop spoedig van alle modellen antwoord terug te hebben.
@Fotografen
De vorige meeting had ik een indeling gemaakt welke fotografen groepjes vormden en op welke volgorde zij de paarden op de foto zouden zetten. Echter is die die dag niet gebruikt, er zijn op het moment zelf groepjes gevormd en het doordraaien van modellen tijden het portretteren ging vlekkeloos! Denken jullie dat ook te kunnen (ik hou de tijd bij, no worries!) of zal ik een schema maken?
Daarnaast, is er onder jullie iemand die prikpaaltjes en lint heeft en dat mee kan nemen? Zoniet, dan zal ik zorgen voor longeerlijnen en zweep.
Oh, en ook niet geheel onbelangrijk, is er een fotograaf die vanaf Groningen of omgeving komt? Ik reis zelf namelijk met OV, dat is te doen met deze locatie (duhuh, anders zou ik wel heel stom bezig zijn), maar auto is natuurlijk altijd makkelijker!
_Daniella schreef:Kirstenvosje.
Als je evt naar drachten kunt komen zou je vanaf daar ook met mij kunnen meerijden.
Elvi_Elisa schreef:Ik heb eigenaar gesmst zal morgen laten weten of ik akkoord mag gaan
Kirsten je kan dan wel met ons mee terug rijden als je wilt?
Maar moeten we even kijken, of we je in de buurt af kunnen zetten, of je moet eerst mee paardje terug naar stal brengen ;p
HijadelaLuna schreef:ina_1994 schreef:Neemt er al iemand schrik paaltjes mee?
Zo niet, dan duik ik bij ons even de schuur in.
Als het goed is liggen er nog heel wat paaltjes + schrikdraad