Dat heb ik inderdaad ook al een paar keer gevraagd maar wordt amper op gereageerd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda schreef:Kunnen we altijd gebruiken denk ik
En misschien dat Carmen en ik paaltjes en lint mee kunnen nemen. Ligt er een beetje aan of die over twee weken alweer in gebruik zijn of niet... En of t mag natuurlijk.
Jorinda schreef:Jorinda schreef:Kunnen we altijd gebruiken denk ik
En misschien dat Carmen en ik paaltjes en lint mee kunnen nemen. Ligt er een beetje aan of die over twee weken alweer in gebruik zijn of niet... En of t mag natuurlijk.
Ik weet het nog niet zekerDus volgens mij niet.
Er werd overigens ook niet op mijn voorstel gereageerd.
Sodeletuut schreef:Moeten we even vragen of dat kan jor.
lotte, we hebben een binnen plaats met warm water
BvanhetB schreef:Vandaag zou het weer ook slecht worden hier, maar heb net nog in het zonnetje foto's van Buster kunnen maken! Dus maar gewoon hopen dat weer goed is. Heb er zin in in ieder geval. Succes met wassen iedereen!
En van mij nog een verzoekje: Zou iedereen kunnen zorgen voor een hengsten ketting (of ander soort ketting) om vast te houden? Dat is later een stuk idealer met weg werken! Ik weet niet meer of dit in het topic al gezegd is, maar bij deze dan nog een keer. Een longeerlijn of iets dergelijks wordt echt een stuk lastiger
.
En voor de mensen die er zelf graag bij op de foto willen: denk goed na over wat je zelf aantrekt, dus kleurgebruik bij je paard en welk kleding stuk. Heb namelijk wel eens gehad dat ik iemand met zijn paard op de foto zette en dat dat opzich een erg leuke foto was geworden, alleen dat de kleur van de jas niet mooi bij het paard kleurde (bijvoorbeeld rood bij vos) of dat er een deel trui onder de jas uit kwam. Zijn kleine details, maar kunnen storend zijn op de foto
Zo hee, lange post