Uk vind een longeertouw wel echt minder, bewerken is niet wat ik et leukst vind. En dan kan ik helaas niet van te voren zeggen of ik ze ga weg werken of niet. Dat is namelijk een stuk lastiger als touwen op de achtergrond wegwerken.
Anoniem
Geplaatst: 30-11-12 19:02
Longeerlijnen wegwerken is iets waar ik niet aan begin voor meetings. Dat doe ik pas op het moment dat ik een nabestelling krijg.. Maar zoals het er nu uit ziet ben ik zondag helaas niet aanwezig
NienSCHaap
Geplaatst: 30-11-12 19:04
yvonnedv schreef:
Hoe kapot is kapot?
Ik ben redelijk handig, misschien kan ik hem wel maken.
En ijzer ringetje van de ketting is kapot maar ik kan hem helaas niet meer ophalen, hij ligt in wapse en ben in boekelo.
josje4
Geplaatst: 30-11-12 19:05
Dat begrijp ik. Heeft een van de fotografen dan misschien een afzetting?
NienSCHaap
Geplaatst: 30-11-12 19:07
Punt met een longeerlijn is dat het paard constant in de rondte loopt en geen rechte stuk loopt wat ik persoonlijk mooier vind dan het paard gebogen op de foto heb.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 30-11-12 19:08
ik neem paaltjes en een klos weidelint mee, maar of ik genoeg voor een (grotere) paddock hebt, weet ik niet. Ik heb grotendeels van die "lage" paaltjes, is dat erg? Die zijn een meter hoog ofzo.. Heb nog twee hogere zwarte, die kunnen wel mee als ingang
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 30-11-12 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Idd NienSCHaap, en de touw over hèt lichaam plus dan ook nog schaduw weg halen gaat me niet lukken.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 30-11-12 19:19
als we een zon hebben om de schaduw te maken maar inderdaad, ik vind draadjes in de achtergrond nog wel te doen, of als het een hele gave foto is, een lijn wegshoppen, prima. Maar op elke foto (plus dat je dan een persoon in het midden hebt die op sommige momenten in de weg staat) liever niet
Ja fotograferen doe ik ook nog naast me werk dus het moet wel leuk blijven het bewerken van een foto gaat toch enige tijd in zitten. Voor een hele gave foto is het nog wel te doen, dat bij alle modellen zeg maar zit ook genoeg tijd in De schaduw is inderdaad het klote werk.