Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:NathalietjeB schreef:mij maakt het qua kleuren niet uit...als t maar droog is
Droge kleuren? Zijn dat lichte pasteltinten?
bedoelde meer qua weer hahaha...
hier gaan er ook 2 kaartjes mee qua geheugen ik schiet op mijn kaartjes 16 gig zo een 500 foto's en dan is ie vol in raw dan he geen jpg

Maar ik vind dat lightroom al zulke fijne bewerkingsmogelijkeden heeft, zonder kwaliteitsverlies, dat ik de voordelen RAW niet eens vind opwegen tegen de ruimte dat het inneemt. NathalietjeB schreef:Bagheera_206 schreef:Adobe Lightroom 4, Adobe Photoshop CS6 en Adobe Photoshop Elements 11 moeten er gewoon mee om kunnen gaan hoor. Dat gebruik ik liever dan DPP van Canon.
nou dat zeker richard die DPP van canon is best wel gaar...ik werk zelf met adobe LR en PS

Dit kan anders nog wat vreemde effecten/kleuren opleveren.
Jullie hebbben als het goed is allemaal mijn 06
We zorgen dus als fotografen dat er van elk model rond de 5 foto's met copyright op klein formaat in een webalbum staan? En deze foto's mogen ook in het topic gepost worden? 

Handig zo'n overzichtje met regels. Mijn foto's zijn zonder copyright, is dat heel erg?
Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om een copyright erop te zetten of moet ik nu even snel iets simpels in elkaar fixen? 

*gaat copyright maken*