Ooh.. Dus ik kan ook bij jou langs voor een mini cursus?! Jij zit n stuk dichterbij!! (Dan zou ik zelfs op n stage dag heen en weer kunnen... Na t avond eten)
Ik ben lekker de week na de meet half vrij, dus voldoende tijd om foto's na te bewerken Maare Richard... Als ik zondag nou mn laptop met Lr mee neem... kan ik dan geen mini-cursus krijgen na de meet??
Bagheera_206
Geplaatst: 20-11-12 21:18
Tezzy schreef:
Ik ben lekker de week na de meet half vrij, dus voldoende tijd om foto's na te bewerken Maare Richard... Als ik zondag nou mn laptop met Lr mee neem... kan ik dan geen mini-cursus krijgen na de meet??
Haha! Ik weet niet of dat wel zo heel handig is om dat daar in het veld te doen.
Hahaha! Maar die workshop heeft mij destijds een hele dag gekost inclusief kalibreren en fotoshoot bij Remie. Dus verwacht er dan niet al te veel van als we daar nog even blijven hangen... eten/drinken ofzo.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 20-11-12 21:35
Ja, hij doet niets meer. Vader van een bokker gaat ernaar kijken en hij wordt vrijdag opgehaald. Krijg hem dan een week later terug. Hopelijk doet ie het dan weer...
Maar de foto's heb ik dan al van de meet, en kalibreren hoeft niet Als ik de basis dingen maar snap Marlies; wel fijn dat die vader van bokker er naar kan/wil kijken