Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn kleinste lolita jurkje pas je misschien wel, die word ook nog opgebonden door een strik op de kont en het lijfje is vrij strak. Ik ga dat jurkje (van de foto op mijn profiel) zelf toch niet dragen denk ik, dus die mag sowieso uitgeleend en gerouleerd worden.

Mag je dan ook je handen lakken (indezelfde kleur als je tenen uiteraard) of wordt het dan te moeilijk voor de fotograven? Of iig niet té afwijkende kleuren dus gewoon roze-rinten en dan geen fluor? superlise schreef:Oh ik dacht al, twijfelde wel een beetje. Klinkt ook een beetje banketstaaf als het wel echt 50 was geweest
Maar blote voeten is wel prima, en teennagels lakken kan opzich wel toch? Ik heb héule lelijke teennagels dus eigenlijk zijn die van mij permanent roze of rood gelaktMag je dan ook je handen lakken (indezelfde kleur als je tenen uiteraard) of wordt het dan te moeilijk voor de fotograven? Of iig niet té afwijkende kleuren dus gewoon roze-rinten en dan geen fluor?
maar iets op mn tenen, idd wel beetje neutraal dan dat lijkt me ook sowieso beter dan niks bij mezelf
Elise95 schreef:superlise schreef:Schoenmaat 50???Oh wacht, je bedoelt vast 40.. oke dringt laat door haha
Nee echt 50 hoor. Weet dat het raar klinkt
Haha nee hoor grapje. Is inderdaad 40
wat zul je dan groote voeten hebben en wat een ramp met schoenen dan kun je nooit mooie schoenen aan wat een ramp zou dat voor mij zijn !
ik doe denk ik alleen een glimmend doorzichtig lakje op, omdat ik heel verschillende outfits aan wil doen en bij het ene staat rood bijvoorbeeld wel, maar bij het andere niet... Kan ook altijd nog zwart doen, staat ook overal bij
Blazers heb ik wel trouwens, zwart, donkerblauw en knalgroen

maar nu eerst slapen. Weltruste! 

Maar ik ben daar zelf niet zo goed in 
zal die sowieso meenemen dan
, draag zelf altijd alleen maar mascara en met veel moeite lukt een fatsoenlijk eyeliner lijntje me nog bij mezelf maar daar houd het qua make up mee op