Fotomeeting Yerseke ([***]) 6 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monnikenburg

Re: Fotomeeting Yerseke (Zeeland) 6 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:07

het is toch net een schaapje nu hahaha
Hopelijk zien de modellen van zaterdag er beter uit dan mijn monster whahaha

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:09

Hahahaha ja inderdaad t is net een schaapje.
Dat hoop ik ook hahaha

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:09

ik neem mn longeerlijn ook wel mee. Enne ik neem ook mijn hond mee is ook paard proof hoor.

Whaha mooi geschoren. Die van mij zijn omgekeerd geschoren haar aan de benen zit er nog aan :+

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:11

Het wordt dus een paarden / honden shoot hahaha

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:18

Maisie schreef:
ik neem mn longeerlijn ook wel mee. Enne ik neem ook mijn hond mee is ook paard proof hoor.

Whaha mooi geschoren. Die van mij zijn omgekeerd geschoren haar aan de benen zit er nog aan :+

Is goed! En ja hoor ook prima.

Haha ik begin het ook te denken Diana. :')

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:20

whahaha nou volgende week gaan ze bij mij allemaal kaal hoor.

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:18

Beste bokkers :) Ten eerste schaam ik me al heel erg voor wat ik ga zeggen.. Hier komt ie:
Normann_love en ik hadden ons afgemeld voor de meeting omdat we 6 april wedstrijd hadden. Nu hebben we de startlijsten gezien en we moeten pas om 4 uur en later rijden. Omdat we die dag toch al een trailer voor de pak hebben, zou ons het heel leuk lijken om nog even langs te komen! Maar aangezien de rooster ed al gemaakt zijn, wordt dat waarschijnlijk erg moeilijk. Zeg jij/jullie zelf maar eerlijk; zou dit nog door kunnen gaan? :)

Edit, het zou de eerste keer moeten worden dat wij naar een meeting gaan. Mag ik vragen, wat kosten de foto's? (als het doorgaat)

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:25

Voor mij is het geen probleem hoor aangezien ik er als extra fotograaf ook bij ben gekomen dus ik kan jullie er zo bij pakken hihi
De prijs van foto´s is per fotograaf verschillend.
Bij mij is het 2,50 per foto die ik digitaal doorstuur.

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:53

monnikenburg schreef:
Voor mij is het geen probleem hoor aangezien ik er als extra fotograaf ook bij ben gekomen dus ik kan jullie er zo bij pakken hihi
De prijs van foto´s is per fotograaf verschillend.
Bij mij is het 2,50 per foto die ik digitaal doorstuur.

Dat is waar ja! Oke, bedankt voor de info. Ik wacht nog even reacties van de andere af :)

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:01

tossielove schreef:
Beste bokkers :) Ten eerste schaam ik me al heel erg voor wat ik ga zeggen.. Hier komt ie:
Normann_love en ik hadden ons afgemeld voor de meeting omdat we 6 april wedstrijd hadden. Nu hebben we de startlijsten gezien en we moeten pas om 4 uur en later rijden. Omdat we die dag toch al een trailer voor de pak hebben, zou ons het heel leuk lijken om nog even langs te komen! Maar aangezien de rooster ed al gemaakt zijn, wordt dat waarschijnlijk erg moeilijk. Zeg jij/jullie zelf maar eerlijk; zou dit nog door kunnen gaan? :)

Edit, het zou de eerste keer moeten worden dat wij naar een meeting gaan. Mag ik vragen, wat kosten de foto's? (als het doorgaat)

Oke, van mij mogen jullie komen omdat jullie toch al wat te weinig modellen, alleen er is één 'maar', want we moeten uitkijken dat het strand niet te klein is en dan te fotografen wel hun bereik hebben. Dus moet er toch echt iemand naar de middag. En wie geeft zich over?

We hebben bokker LuckyPhantom als nieuw model, dus die gaat dan sowieso voor, omdat zij het gisterenmiddag al had gevraagd.

Afbeelding

Het is even dikke stress hier, want er zijn ineens een hoop meer modellen. Merel kon eerst niet meer maar nu heeft ze een trailer geregeld en gaat er nog zon zelfde soort pony'tje mee. Dus nog een model meer!

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:02

De prijzen voor de foto's zijn voor iedereen verschillend. Die van mij zijn dat je er 5 gratis krijg met copyright, wil je er nog meer om bijvoorbeeld af te drukken kost dat €1,- per foto zonder copyright.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:20

ik neem aan dat we eerst de foto's mogen bekijken voordat we ze eventueel bestellen?

Ben wel benieuwd of er mooie tussen gaan zitten maar dat moet haast wel met zo veel fotograven!!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:23

Ik rijd hier tegen 9 uur weg, dan ben ik er tussen half 10 en kwart voor 10!
Ben heel benieuwd hoe Mik het gaat vinden!

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:25

Maisie schreef:
ik neem aan dat we eerst de foto's mogen bekijken voordat we ze eventueel bestellen?

Ben wel benieuwd of er mooie tussen gaan zitten maar dat moet haast wel met zo veel fotograven!!

Ja natuurlijk. :)

Dat zal wel hoor! :)

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:27

Ik moet zo weer naar school, maar vanmiddag maak ik nieuwe schema's.

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 09:17

Denk dat het qua ruimte wel zal gaan, gewoon een beetje splitsen, desnoods wat op de dijk ofzo. Is juist goed voor ons als fotograaf denk ik, worden we creatief van hahaha
Enne hoemeer modellen hoe beter hoor hihi
Heb er zin in.

mijn foto's komen trouwens allemaal online dus die kunnen jullie dan gewoon bekijken en eventueel bestellen. Bestellingen worden dan in origineel fotmaat zonder copy verstuurd.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:17

Ik heb heel erg balen nieuws maar ik kan morgen niet meer komen.
Ik zit in het buitenland.

Sorry voor het ongemak, heel veel plezier morgen

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:32

monnikenburg schreef:
Denk dat het qua ruimte wel zal gaan, gewoon een beetje splitsen, desnoods wat op de dijk ofzo. Is juist goed voor ons als fotograaf denk ik, worden we creatief van hahaha
Enne hoemeer modellen hoe beter hoor hihi
Heb er zin in.

mijn foto's komen trouwens allemaal online dus die kunnen jullie dan gewoon bekijken en eventueel bestellen. Bestellingen worden dan in origineel fotmaat zonder copy verstuurd.

Hahaha oke, dan moet het goed komen! :D

Sidera schreef:
Ik heb heel erg balen nieuws maar ik kan morgen niet meer komen.
Ik zit in het buitenland.

Sorry voor het ongemak, heel veel plezier morgen

Ah, wat jammer! Heel veel plezier in het buitenland! :D

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:35

steefvicky schreef:
tossielove schreef:

Oke, van mij mogen jullie komen omdat jullie toch al wat te weinig modellen, alleen er is één 'maar', want we moeten uitkijken dat het strand niet te klein is en dan te fotografen wel hun bereik hebben. Dus moet er toch echt iemand naar de middag. En wie geeft zich over?

We hebben bokker LuckyPhantom als nieuw model, dus die gaat dan sowieso voor, omdat zij het gisterenmiddag al had gevraagd.

[ Afbeelding ]

Het is even dikke stress hier, want er zijn ineens een hoop meer modellen. Merel kon eerst niet meer maar nu heeft ze een trailer geregeld en gaat er nog zon zelfde soort pony'tje mee. Dus nog een model meer!

tosssielove en ik kunnen smiddags wel! dus dan hoef er toch niemand naar de middag of wel? :)

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:40

normann_love schreef:
tosssielove en ik kunnen smiddags wel! dus dan hoef er toch niemand naar de middag of wel? :)

Oh dat is wel makkelijk. Dan ga ik vanmiddag even goed puzzelen.

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:42

We wachten even de schema's af. Er heeft weer een model afgemeld zie ik + een extra fotograaf dus misschien komt het wel heel goed uit! Als het zou kunnen, het liefst smiddags, als het niet kan, is dat opzich ook geen groot probleem. Ik zal nog even een foto van m'n haf sturen.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:44

Nee Sidera was fotograaf haha. Dus dat is niet heel erg.
Dan ga ik jullie in de middag proberen te zetten.

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:49

+:)+

Niet de fijnste foto die ik heb, maar hier ze je duidelijk heel haar lijf :+
Afbeelding

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:58

dan zal ik ook maar even een foto sturen :) niet de mooiste foto maar ja:D

Afbeelding

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:01