Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monnikenburg schreef:Voor mij is het geen probleem hoor aangezien ik er als extra fotograaf ook bij ben gekomen dus ik kan jullie er zo bij pakken hihi
De prijs van foto´s is per fotograaf verschillend.
Bij mij is het 2,50 per foto die ik digitaal doorstuur.
tossielove schreef:Beste bokkersTen eerste schaam ik me al heel erg voor wat ik ga zeggen.. Hier komt ie:
Normann_love en ik hadden ons afgemeld voor de meeting omdat we 6 april wedstrijd hadden. Nu hebben we de startlijsten gezien en we moeten pas om 4 uur en later rijden. Omdat we die dag toch al een trailer voor de pak hebben, zou ons het heel leuk lijken om nog even langs te komen! Maar aangezien de rooster ed al gemaakt zijn, wordt dat waarschijnlijk erg moeilijk. Zeg jij/jullie zelf maar eerlijk; zou dit nog door kunnen gaan?
Edit, het zou de eerste keer moeten worden dat wij naar een meeting gaan. Mag ik vragen, wat kosten de foto's? (als het doorgaat)
monnikenburg schreef:Denk dat het qua ruimte wel zal gaan, gewoon een beetje splitsen, desnoods wat op de dijk ofzo. Is juist goed voor ons als fotograaf denk ik, worden we creatief van hahaha
Enne hoemeer modellen hoe beter hoor hihi
Heb er zin in.
mijn foto's komen trouwens allemaal online dus die kunnen jullie dan gewoon bekijken en eventueel bestellen. Bestellingen worden dan in origineel fotmaat zonder copy verstuurd.
Sidera schreef:Ik heb heel erg balen nieuws maar ik kan morgen niet meer komen.
Ik zit in het buitenland.
Sorry voor het ongemak, heel veel plezier morgen
steefvicky schreef:tossielove schreef:Beste bokkersTen eerste schaam ik me al heel erg voor wat ik ga zeggen.. Hier komt ie:
Normann_love en ik hadden ons afgemeld voor de meeting omdat we 6 april wedstrijd hadden. Nu hebben we de startlijsten gezien en we moeten pas om 4 uur en later rijden. Omdat we die dag toch al een trailer voor de pak hebben, zou ons het heel leuk lijken om nog even langs te komen! Maar aangezien de rooster ed al gemaakt zijn, wordt dat waarschijnlijk erg moeilijk. Zeg jij/jullie zelf maar eerlijk; zou dit nog door kunnen gaan?
Edit, het zou de eerste keer moeten worden dat wij naar een meeting gaan. Mag ik vragen, wat kosten de foto's? (als het doorgaat)
Oke, van mij mogen jullie komen omdat jullie toch al wat te weinig modellen, alleen er is één 'maar', want we moeten uitkijken dat het strand niet te klein is en dan te fotografen wel hun bereik hebben. Dus moet er toch echt iemand naar de middag. En wie geeft zich over?
We hebben bokker LuckyPhantom als nieuw model, dus die gaat dan sowieso voor, omdat zij het gisterenmiddag al had gevraagd.
[ Afbeelding ]
Het is even dikke stress hier, want er zijn ineens een hoop meer modellen. Merel kon eerst niet meer maar nu heeft ze een trailer geregeld en gaat er nog zon zelfde soort pony'tje mee. Dus nog een model meer!