Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
claudiadvx schreef:Honden modellen heb ik zelf persoonlijk geen interesse in
Maar voor 3 modellen en 8 fotografen is nog te doen ook kwa prijs
Fellow schreef:Danique, aangezien dit maar een kleine locatie is en je elkaar als fotografen in de weg gaat lopen als je met te veel bent, neem ik geen extra fotografen mee bij deze meeting. Je kunt je zeker opgeven als fotograaf op de reservelijst, maar sta er wel bij stil dat ook de modellen veel moeite steken in het klaarmaken en reizen met hun paard en dat zij hier wel van elke fotograaf ook een aantal toffe foto's voor terug verdienen. Als het puur is om eens te oefenen met de camera is dit misschien een minder geschikte meeting om bij aan te sluiten. Ik hoop dat je dat begrijpt!
Marjo schreef:claudiadvx schreef:Honden modellen heb ik zelf persoonlijk geen interesse in
Maar voor 3 modellen en 8 fotografen is nog te doen ook kwa prijs
Het gaat voor mij persoonlijk om de afstand. Ik rijd anderhalf uur dus ik zou het jammer vinden om dan maar 3 modellen op de foto te hebben.
Daarom zou ik het wel leuk vinden om nog een groep met honden te doen, of elkaar te shooten
claudiadvx schreef:Marjo schreef:
Het gaat voor mij persoonlijk om de afstand. Ik rijd anderhalf uur dus ik zou het jammer vinden om dan maar 3 modellen op de foto te hebben.
Daarom zou ik het wel leuk vinden om nog een groep met honden te doen, of elkaar te shooten
Snap ik hoor! Het is voor mij ongeveer even ver rijden. Dan gaat mijn voorkeur uit voor paarden op een andere locatie en/of idd branding
Citaat:FOTOGRAFEN
1. Fellow - DKW Fotografie - Website Instagram
2. Claudia- De Vries Photography - Pixieset
3. Marjo - MBShots - Pixieset
4. Amber - amberzikkenphotography Instagram
5. Megane - Zoomies - Website Instagram
6. Isabel - Isabel Schenkels fotografie -Instagram
7. Arianne - arifo - Instagram
8. Marijn - Marijn van Dijk Fotografie Instagram
Reserve lijst:
9. Marije - MHU fotografie Instagram Aangemeld onder voorbehoud
10. Paardje02 - CCB creations Instagram
11. Passadena - IMO Photography - Instagram
12. XxChelsey1xX - CM Fotografie - Website
MODELLEN
Boktnaam - Naam paard - Ras - Kan aan fotohalster ja/nee/onbekend - Voorbeeldfoto's
1. Kabayo - Zilver + bont veulen - Fries + Barock Pinto - Ja - klik klik
2. Toushie - Idian + splash white veulen - Paint horse - Waarschijnlijk wel - klik klik klik
3. Toushie - Murphy - Tinker - Onbekend - klik klik
4. Afkepieteke - Anastasia - New Forest - Ja - klik
5. Jolliej - minipony('s) - Ja - klik
6. AnnemiekN - Silke - Draver x Fries - Onbekend? - klik klik klik - Extra: Barok tuig en trouwjurk
7. Littleroosie - Big Hunk of Love - NRPS - Ja (als geen ander paard erbij) - klik klik klik - Extra: Dekhengst
8. Mariett - Marietje - Haflinger - Fotohalster? - klik klik klik - Extra: (laag) steigeren, knuffelen als braaf, bijzonder tuig en jurken
9. Sharani - Fire - Amerikaans minipaard hengst - Ja - klik klik klik
10. XxChelsey1xX - Boots - Quarter Horse - Ja - klik klik
11. XxChelsey1xX - Tommy - Haflinger - Ja - klik klik
- Voor de merries + veulen: er is kans dat de kerk dit gaat zien als 2 paarden. Dus dan blijft er nog maar één extra model over. Voor de zekerheid kan ik het navragen. Hetzelfde geldt voor de minipony's. Wie weet mogen er wel 2 paarden en 2 mini's. Maar ik weet niet hoe flexibel ze hierin zin.![]()
- Nogmaals (en nu ook duidelijk bevestigd door de locatie): modellen mogen geen ijzers dragen
Fellow schreef:FOTOGRAFEN
Reserve lijst:
MODELLEN
Boktnaam - Naam paard - Ras - Kan aan fotohalster ja/nee/onbekend - Voorbeeldfoto's
2. Toushie - Idian + splash white veulen - Paint horse - Waarschijnlijk wel - klik klik klik
5. Jolliej - minipony('s) - Onbekend - klik
6. AnnemiekN - Silke - Draver x Fries - Onbekend? - klik klik klik - Extra: Barok tuig en trouwjurk
7. Littleroosie - Big Hunk of Love - NRPS - Ja (als geen ander paard erbij) - klik klik klik: Extra: Dekhengst
8.
- Voor de merries + veulen: er is kans dat de kerk dit gaat zien als 2 paarden. Dus dan blijft er nog maar één extra model over. Voor de zekerheid kan ik het navragen. Hetzelfde geldt voor de minipony's. Wie weet mogen er wel 2 paarden en 2 mini's. Maar ik weet niet hoe flexibel ze hierin zin.![]()
- Jolliej: wil je nog meer informatie + foto doorsturen over het paard van de vriendin van je?
- Modellen: Willen jullie nog doorgeven of jullie paard aan fotohalster kan?
- Ik heb via privé berichten ook nog opgave van fotografen gekregen. Bijvoorbeeld van bokkers die nog niet genoeg berichten hadden om hier te mogen posten. Heb de lijst zo eerlijk mogelijk (op volgorde van tijdstip van berichten) aangevuld.
- Nogmaals (en nu ook duidelijk bevestigd door de locatie): modellen mogen geen ijzers dragen
Fellow schreef:FOTOGRAFEN
Reserve lijst:
12. SergeantRoos - Winnie Bijkerk Fotografie - Instagram
MODELLEN
5. Jolliej - minipony('s) - Onbekend - klik
7. Littleroosie - Big Hunk of Love - NRPS - Ja (als geen ander paard erbij) - klik klik klik: Extra: Dekhengst
8.
- Jolliej: wil je nog meer informatie + foto doorsturen over het paard van de vriendin van je?
- Modellen: Willen jullie nog doorgeven of jullie paard aan fotohalster kan?
- Ik heb via privé berichten ook nog opgave van fotografen gekregen. Bijvoorbeeld van bokkers die nog niet genoeg berichten hadden om hier te mogen posten. Heb de lijst zo eerlijk mogelijk (op volgorde van tijdstip van berichten) aangevuld.