kan er nog een pony bij op de stemlijst?
hier is Cairny
Irish cob
M2 dressuur
heeeeelleeeee lange manen
lief
braaf
stoer
kan los (scheelt bewerken)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennyPower schreef:Toevallig een fotograaf die vanaf de stad Groningen heen en terug rijd ?
Zoja dan lijkt het me leuk om mee te gaan als fotograaf.
BvanhetB schreef:FennyPower schreef:Toevallig een fotograaf die vanaf de stad Groningen heen en terug rijd ?
Zoja dan lijkt het me leuk om mee te gaan als fotograaf.
Ik rij vanuit Noordbroek, vlakbij Groningen, maar rij wel over Veendam en Assen naar Appelscha.. Weet niet of je in staat bent iets meer mijn kant op te komen zodat je verder kunt rijden met mij in de auto?
kim_1990 schreef:Leuk nobje en susanne dat jullie je opgegeven hebben.
Nobje, kan er wel onafhankelijk gestemt worden bij jullie? Dus stel dat de bruine wel gekozen word en de schimmel niet dat de bruine dan wel komt? Of kunnen ze echt alleen maar samen gekozen worden?
Er is verder geen ochtend of middagprogramma...we beginnen half 11 met portretfoto's, daarna losgooien (mits er paaltjes en draad is) en daarna rijden...hoelaat precies afgelopen weet ik nog niet dus.
Ibzzix schreef:Ik zou me graag willen aanmelden als fotograaf om mijn portfolio te kunnen uitbreiden!![]()
Fotograaf: Ashley
Naam: Real Moments
Ervaring: Startend
Website: http://www.realmoments.nl
Lisan89 schreef:Nou, gezien de vorige meeting, denk ik dat je nooit genoeg modellen kunt hebben