Blijkbaar wist iedereen dat 20 mei een pinksterdag was of kan nog steeds. Daarom houd ik de eerst gekozen dag nog steeds op 20 mei en reserve dag op 26 mei. Wil iedereen nog doorgeven dat ze mee willen doen of juist niet meer dan plaats ik hier van de week een nieuw uptodate lijstje met deelnemers
Voor mij hetzelfde als xMayo, 20 niet, 26 mei wel (ik sta nu nog reserve)
MariaMaaike
Geplaatst: 05-03-18 22:04
Helaas meld ik me af voor de meeting. 20 lukt mij sowieso niet. 26 mei zou kunnen, maar omdat ik 29 mei mijn afstudeerscriptie in moet leveren heb ik die dag wel nodig. Had gehoopt dat de meeting in juni plaats zou vinden, maar het is niet anders. Veel plezier met de meeting Ik kruip onder de meeleessteen want ik ben wel erg benieuwd naar de resultaten!
Ik sta reserve maar 20e is mogelijk voor mij, 26e niet.
plp
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-18 21:39
Update:
Ik ben met een nieuwe lijst bezig.
Het is mij niet duidelijk wie Femke en Felicia zijn in de datumprikker, zouden mogelijk kunnen horen bij fotograaf Mandy en Geerte maar wil ik graag zeker weten.
Hamsterfan en Haike stonden op misschien. Is het duidelijk of je wel of niet op 20 mei kan.
26 mei is de reserve datum, voor het geval dat!
mvdbijl
Geplaatst: 04-04-18 16:22
Het topic ligt al ruim 3 weken stil, heb niks meer gehoord dus ik hou de data niet langer beschikbaar..