( gemaakt met een iPhone en was niet bepaald de bedoeling om foto's te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuggetbaze schreef:Ohhh wauwie inderdaad een toffe locatie! Is dat bruggetje ook bereikbaar?
We zouden alvast een datum kunnen prikken voor diegen die naar Luik willen? Kunnen het best al wat datums reserveren!
Voor diegene in Noord-Limburg. Deze week ben ik weer in limburg bij mijn ouders. Ik zou al portfolio werk kunnen doen als er mensen zijn die tijd hebben en het ook leuk vinden om mee te doen. Aangezien ik toch thuis zit! Ik kan met OV komen alleen zaterdags liever niet. Ik woon in Nieuw-Bergen en ik reis liever niet langer dan een uur met het OV.
Nuggetbaze schreef:Ohhh wauwie inderdaad een toffe locatie! Is dat bruggetje ook bereikbaar?
We zouden alvast een datum kunnen prikken voor diegen die naar Luik willen? Kunnen het best al wat datums reserveren!
Voor diegene in Noord-Limburg. Deze week ben ik weer in limburg bij mijn ouders. Ik zou al portfolio werk kunnen doen als er mensen zijn die tijd hebben en het ook leuk vinden om mee te doen. Aangezien ik toch thuis zit! Ik kan met OV komen alleen zaterdags liever niet. Ik woon in Nieuw-Bergen en ik reis liever niet langer dan een uur met het OV.
StonedRomy schreef:Bruggetje lijkt bij een privé huis te horen, dus denk niet dat dat zomaar toegangkelijk is... Maar ken Luik vrij goed en weet leuke plekjes te vinden. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen beginnen bij het station en dan richting de place Lambert kunnen lopen. Veel kleine steegjes en afwisseling tussen oud, vervallen plekjes en moderne groene gebouwen en parken.
Nuggetbaze schreef:StonedRomy schreef:Bruggetje lijkt bij een privé huis te horen, dus denk niet dat dat zomaar toegangkelijk is... Maar ken Luik vrij goed en weet leuke plekjes te vinden. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen beginnen bij het station en dan richting de place Lambert kunnen lopen. Veel kleine steegjes en afwisseling tussen oud, vervallen plekjes en moderne groene gebouwen en parken.
Leuk, moeten we voor dan maar een route uitstippelen of jij word ook onze gids!
Roermond is ongeveer anderhalf uur met OV dat zou nog wel kunnnen, of dat we eventueel elkaar tegenmoet komen.
Voor de andere twee is het helaas te ver met het OV heb geen auto en chauffeur (vriend) beschikbaar deze week anders was het wel te doen. Heb helaas geen rijbewijs![]()
Donderdag en vrijdag zou ik wel kunnen? Moeten we even ook naar het weer kijken
Granoek schreef:Oh verdorie normaal was ik ook vrij, had graag eens foto's komen maken met mijn nieuwe camera. Maar collega heeft verlof gevraagd.
Ik heb me hier aangemeld als model met mijn paarden en honden, maar als iemand in deze regio eens model wilt staan voor een beginnend/amateur fotograaf wil ik het graag eens proberen!
Regio's:
BE: Maaseik, Kinrooi, Bree, Dilsen
NL: Stramproy, Weert, Hunsel, Echt, Roosteren, Wessem
Verder wil ik nog wel maar dat wordt me wat duur aan benzine
cassini schreef:Granoek schreef:Oh verdorie normaal was ik ook vrij, had graag eens foto's komen maken met mijn nieuwe camera. Maar collega heeft verlof gevraagd.
Ik heb me hier aangemeld als model met mijn paarden en honden, maar als iemand in deze regio eens model wilt staan voor een beginnend/amateur fotograaf wil ik het graag eens proberen!
Regio's:
BE: Maaseik, Kinrooi, Bree, Dilsen
NL: Stramproy, Weert, Hunsel, Echt, Roosteren, Wessem
Verder wil ik nog wel maar dat wordt me wat duur aan benzine
Ah je woont bij mij in de buurt! Als je in die buurt een leuk plekje weet dan wil ik daar wel met paard of onze Rottweiler naartoe komen
Nuggetbaze schreef:Donderdag voor 11 uur laten we het weten of het door gaat in Tegelen? Anders zou ik rond 12 uur de bus moeten pakken om er 13:00 uur te zijn of uurtje later als 14:00 beter uitkwam.
Staat nog steeds regen vermeld en hier waait het enorm maar dat zou morgen wel beter worden
_Lonneke schreef:Nuggetbaze schreef:Donderdag voor 11 uur laten we het weten of het door gaat in Tegelen? Anders zou ik rond 12 uur de bus moeten pakken om er 13:00 uur te zijn of uurtje later als 14:00 beter uitkwam.
Staat nog steeds regen vermeld en hier waait het enorm maar dat zou morgen wel beter worden
14.00 komt mij beter uit. Morgen voor 11 definitief afspreken is prima