[P/M/H/O] Mini-fotomeetings Limburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:49

Weet natuurlijk niet wat voor setting in Luik gewaardeerd wordt, maar kwam gisteren toevallig door dit straatje en vond het zelf een hele mooie setting. Veel trappen, huizen en groen. Denk 10 minuten lopen vanaf de kerstmarkt.

( gemaakt met een iPhone en was niet bepaald de bedoeling om foto's te maken :') )

Afbeelding

Nuggetbaze

Re: [P/M/H/O] Mini-fotomeetings Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:25

Ohhh wauwie inderdaad een toffe locatie! Is dat bruggetje ook bereikbaar?
We zouden alvast een datum kunnen prikken voor diegen die naar Luik willen? Kunnen het best al wat datums reserveren!

Voor diegene in Noord-Limburg. Deze week ben ik weer in limburg bij mijn ouders. Ik zou al portfolio werk kunnen doen als er mensen zijn die tijd hebben en het ook leuk vinden om mee te doen. Aangezien ik toch thuis zit! Ik kan met OV komen alleen zaterdags liever niet. Ik woon in Nieuw-Bergen en ik reis liever niet langer dan een uur met het OV. :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:41

Bruggetje lijkt bij een privé huis te horen, dus denk niet dat dat zomaar toegangkelijk is... Maar ken Luik vrij goed en weet leuke plekjes te vinden. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen beginnen bij het station en dan richting de place Lambert kunnen lopen. Veel kleine steegjes en afwisseling tussen oud, vervallen plekjes en moderne groene gebouwen en parken.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:42

Oh dat lijkt me leuk Nuggetbaze! Ik woon in Roermond, ik kan je eventueel oppikken op het station.

Ik heb een Jimmy in de aanbieding en ook nog 5 border collies en 2 keeshonden :D
Afbeelding

Afbeelding

Met de honden kunnen we ook ergens anders afspreken, dat is geen probleem.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:08

Helaas gaat me deze week niet lukken. Heb alleen morgen vrij en het een en ander al gepland staan.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:10

Nuggetbaze schreef:
We zouden alvast een datum kunnen prikken voor diegen die naar Luik willen? Kunnen het best al wat datums reserveren!

Voor diegene in Noord-Limburg. Deze week ben ik weer in limburg bij mijn ouders. Ik zou al portfolio werk kunnen doen als er mensen zijn die tijd hebben en het ook leuk vinden om mee te doen. Aangezien ik toch thuis zit! Ik kan met OV komen alleen zaterdags liever niet. Ik woon in Nieuw-Bergen en ik reis liever niet langer dan een uur met het OV. :D

Ik werk normaal morgen en overmorgen pas om 17u, zit net over de grens met Stramproy. :)
2 Clydesdales of 2 cocker spaniëls

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:19

Nuggetbaze schreef:

Leuk!
Hier noord limburg (baarlo)

Dit heb ik in de aanbieding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Oh en nog een hele schattige baby :')

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:18

StonedRomy schreef:
Bruggetje lijkt bij een privé huis te horen, dus denk niet dat dat zomaar toegangkelijk is... Maar ken Luik vrij goed en weet leuke plekjes te vinden. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen beginnen bij het station en dan richting de place Lambert kunnen lopen. Veel kleine steegjes en afwisseling tussen oud, vervallen plekjes en moderne groene gebouwen en parken.

Leuk, moeten we voor dan maar een route uitstippelen of jij word ook onze gids! :)

Roermond is ongeveer anderhalf uur met OV dat zou nog wel kunnnen, of dat we eventueel elkaar tegenmoet komen.
Voor de andere twee is het helaas te ver met het OV heb geen auto en chauffeur (vriend) beschikbaar deze week anders was het wel te doen. Heb helaas geen rijbewijs :D

Donderdag en vrijdag zou ik wel kunnen? Moeten we even ook naar het weer kijken :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:34

Nuggetbaze schreef:
StonedRomy schreef:

Leuk, moeten we voor dan maar een route uitstippelen of jij word ook onze gids! :)

Roermond is ongeveer anderhalf uur met OV dat zou nog wel kunnnen, of dat we eventueel elkaar tegenmoet komen.
Voor de andere twee is het helaas te ver met het OV heb geen auto en chauffeur (vriend) beschikbaar deze week anders was het wel te doen. Heb helaas geen rijbewijs :D

Donderdag en vrijdag zou ik wel kunnen? Moeten we even ook naar het weer kijken :)

In Tegelen is een mooi bos met ook een zandafgraving met water erbij, dat is ook nog te doen. Dat is voor Lonneke misschien ook nog te doen, maar ik weet niet hoe haar podenco's samen gaan met andere honden. Ik kan je dan wel oppikken op het station.

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:08

Zou voor mij wel te doen zijn ja, kunnen prima met andere honden ;)

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:36

Vind ik ook goed, het is best makkelijk te bereiken met OV het plaatsje Tegelen vanuit mij. Hoef maar een keer over te stappen in Venlo naar het station in Tegelen. Ken het zelf daar niet maar bos, zand en water is altijd mooi! Zou inderdaad fijn zijn als je mij daar kunt oppikken.

Voorkeuren voor aankomende donderdag of vrijdag? Mijn app geeft beide dagen regen aan maar dat weet je maar nooit in Nederland en wordt gewoon even afwachten de dag zelf denk ik?

Denk dat begin van de middag ook wel een fijne tijdstip is, rond 12/13 uur ongeveer.

Ik ben tot nu toe enigste fotograaf dus het is beter dat we hooguit twee honden per persoon meenemen anders moeten de honden zo lang wachten op elkaar :) Dus als er nog iemand mee wilt als fotograaf! haha

(Desnoods als het weer te slecht is verplaatsen we het naar een andere datum met eventueel nog meer liefhebbers, maar dan houden we het wel gewoon in Tegelen)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:47

Dat is voor mij beide dagen prima. Mits het goed weer is natuurlijk.

2 honden is prima, je mag zelf aangeven welke je het liefste op de foto hebt, ze staan allemaal goed onder appel. De kleine witte pup is momenteel 7 maanden dus wel een stukje groter.
Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:53

Oh verdorie normaal was ik ook vrij, had graag eens foto's komen maken met mijn nieuwe camera. Maar collega heeft verlof gevraagd.

Ik heb me hier aangemeld als model met mijn paarden en honden, maar als iemand in deze regio eens model wilt staan voor een beginnend/amateur fotograaf wil ik het graag eens proberen!
Regio's:
BE: Maaseik, Kinrooi, Bree, Dilsen
NL: Stramproy, Weert, Hunsel, Echt, Roosteren, Wessem

Verder wil ik nog wel maar dat wordt me wat duur aan benzine :=

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:04

Aaahw wat een leuke honden en zoveel keus haha! :D
Vind de eerste witte hond die ligt wel leuk (of de pup maakt mij niet uit) en de derde hond die zit van links naar rechts mooi met die lichte ogen!
Ze hebben allemaal wel hun eigen charme haha. :)

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:06

Ik zou do kunnen. Zal even kijken of ik 13.00 kan halen. Laat morgen weten :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:12

In Luik kan ik ook als gids functioneren. Of inderdaad van te voren een route uitstippelen. Weet niet of er meer modellen/fotografen mee willen doen? Het zijn namelijk iets ruimere afstanden als bij een normale Fotomeeting. Qua data maakt het mij niet veel uit, alleen mei is wat lastiger in te plannen.

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:17

In April zouden we wel wat kunnen plannen voor Luik? Ik zal zelf ook wel van te voren alvast een route uitstippelen die redelijk bij elkaar ligt zodat we niet te veel lopen.

Lonneke > Donderdags zou ook eventueel rond 14:00 uur kunnen als dat beter uitkomt?

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:00

Granoek schreef:
Oh verdorie normaal was ik ook vrij, had graag eens foto's komen maken met mijn nieuwe camera. Maar collega heeft verlof gevraagd.

Ik heb me hier aangemeld als model met mijn paarden en honden, maar als iemand in deze regio eens model wilt staan voor een beginnend/amateur fotograaf wil ik het graag eens proberen!
Regio's:

Ah je woont bij mij in de buurt! Als je in die buurt een leuk plekje weet dan wil ik daar wel met paard of onze Rottweiler naartoe komen

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 21:49

cassini schreef:
Granoek schreef:

Regio's:

Ah je woont bij mij in de buurt! Als je in die buurt een leuk plekje weet dan wil ik daar wel met paard of onze Rottweiler naartoe komen

Welke buurt is het? Ik vind het bos in Stramproy heel erg mooi :)

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:02

Donderdag voor 11 uur laten we het weten of het door gaat in Tegelen? Anders zou ik rond 12 uur de bus moeten pakken om er 13:00 uur te zijn of uurtje later als 14:00 beter uitkwam. :)

Staat nog steeds regen vermeld en hier waait het enorm maar dat zou morgen wel beter worden :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:06

Ik ben ook beschikbaar als fotograaf, onder de voorwaarde dat ik de foto's mag gebruiken voor mijn toekomstige website en social media. :) Ik woon zelf in Midden-Limburg. Dus mocht er iemand interesse hebben...

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:59

Nuggetbaze schreef:
Donderdag voor 11 uur laten we het weten of het door gaat in Tegelen? Anders zou ik rond 12 uur de bus moeten pakken om er 13:00 uur te zijn of uurtje later als 14:00 beter uitkwam. :)

Staat nog steeds regen vermeld en hier waait het enorm maar dat zou morgen wel beter worden :)

14.00 komt mij beter uit. Morgen voor 11 definitief afspreken is prima

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 13:12

_Lonneke schreef:
Nuggetbaze schreef:

14.00 komt mij beter uit. Morgen voor 11 definitief afspreken is prima

Oke spreken we dat af!

Neverland > Wil je ook komen als fotograaf morgen in Tegelen? :) Meestal is dat ook standaard dat de fotograven de foto's mogen gebruiken voor hun eigen portfolio (Dus ook voor op de website en SM) en dat de modellen de foto's die jij gebruikt (en eventueel meer leukere) gratis krijgen met logo :)

Rachral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 13:23

Ikke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 13:54

Neverland schreef:
Ik ben ook beschikbaar als fotograaf, onder de voorwaarde dat ik de foto's mag gebruiken voor mijn toekomstige website en social media. :) Ik woon zelf in Midden-Limburg. Dus mocht er iemand interesse hebben...

Je mag altijd mijn hondjes gebruiken als model :)