[P] Fotomeeting Omgeving Eindhoven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 14:22

Je had mij bij beide meetingen erbij gezet toch joy?

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-17 19:11

el1986 schreef:
Je had mij bij beide meetingen erbij gezet toch joy?

Als het goed is wel! Ik zag je er hier in ieder geval bij staan.

Zondag sluiten de aanmeldingen dus als iemand zich nog op wilt geven kan dat! Ik zal dan ook meteen de fotografen uitkiezen en dan volgt zo snel mogelijk de datum en locatie + de uitgekozen modellen!

obelix

Re: [P] Fotomeeting Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:12

Ik he me aangemeld als fotografe. Afgelopen jaar weinig gefotografeerd dus goed excuus om t weer op te pakken.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 14:23

Is alweer een tijd geleden dat ik aan een fotomeeting heb meegedaan. Mijn pony's (kleine Haflinger en groot uitgevallen zwarte Shetlander) staan niet al te ver van Geldrop (Strabrechtse Heide?) vandaan. Afhankelijk van locatie en datum heb ik wellicht interesse. Niet meer als fotograaf - in de verwerking van de foto's gaat teveel tijd zitten en die heb ik helaas niet.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-17 17:02

Joy_Mennings schreef:
Joy_Mennings schreef:
Even een lijstje met de aanmeldingen tot nu toe:

De onderstaande fotografen hebben zich opgegeven:
*Joy_Mennings - Joy - Canon 60DD met verschillende objectieven - Gemiddeld - Website Facebook Instagram
*Pinici - Circe - Nikon D300/D7000 met verschillende lenzen - Gemiddeld tot ervaren - Website Instagram
*asm_kayleigh - Kayleigh - Canon 1300D + 55-250mm + 70-300mm - Beginner/Gemiddeld - Website
*loveslimpie - Lonneke - Canon 400D 24-105mm f4.0 - 4jr evaring maar 2jr geleden dat ik gefotografeerd heb.
*mirthheee - Mirthe - Canon 750D, 50mm, 18-55mm, 75-300mm - Beginner - Website
*liesbakker - Liesbeth - Canon 5D m3 en een 70-200 2.8 - Redelijk ervaren - Instagram
*xGwenn - Gwen - Canon EOS 1100D verschillende objectieven - Gemiddeld - Website
*plp - Pam - Gemiddeld - Facebook
*Marit_P - Marit - Canon 1100D met verschillende objectieven - Niet veel ervaring - Instagram
*el1986 - Elke - Nikon d500 & nikon 70-200mm 2.8 - Gemiddeld - Facebook
*Eeffjjuuhh - Eveline - Canon 700D + Tamron 70-200 mm - Gemiddeld - Facebook
*Nuggetbaze - Marijke - Canon 750D + Tamron 70-200 f/2.8 - Ervaren - Website Instagram Facebook
*Ssanneke - Sanne - Nikon D7200, Tamron 70-200 F2.8 en Sigma 100-400 - Gemiddelde ervaring
*obelix - Sandra - Ervaren - Facebook Website

Videografen:
*8nnemiek - Annemiek - Canon Legria G40 + Nikon D50 + Tamron 18-270mm + Nikon f1.8 50mm + Nikon 70-300mm - Redelijk ervaren - Website Website nog niet online.
*Vriend Nuggetbaze - Behind The Scenes

De onderstaande modellen hebben zich opgegeven:
*Mirriejj - Miranda - Jimmy - Ruin - Lange manen - Jimmy 1
*xclaireschr - Claire - Sylvano - Ruin - Sylvano 1 Sylvano 2
*xclaireschr - Claire - Simba - Ruin - Vrijheidsdressuur oa. stijgeren - Simba 1 Simba 2
*wilmatj - Wilma - Binkie - Hengst - Binkie 1 Binkie 2
*wilmatj - Wilma - Selve v an 't jentink - Merrie - Selve 1 Selve 2
*Mondy - Cynthia - Jolly Joker - Ruin - Few spot, western - Jolly Joker 1 Jolly Joker 2
*Neroo - Dani - Nero - Ruin - Western - Nero 1 Nero 2
*loveskiara - Cassandra - BullForce (Boelie) - Ruin - 5 jaar, Kent enkele (kleine) vrijheidsdressuuroefeningen en ondanks zijn 'gewone' voorkomen enorm fotogeniek. Foto's zijn van vorige Februari - BullForce 1 BullForce 2 BullForce 3
* DonnaaavZ - Donna - Fjoeri - Merrie - Iets ingevallen door veulen maar weet niet hoe dat in januari is dan kan ze goed alweer zijn aangesterkt - Fjoeri 1
*Iriswolf - Drallion (Mr Blue Sky) - Ruin - 2 heldere maanogen - Drallion 1 Drallion 2
*tamartjuhh - Tamar - RCSmartGenuinceCHic (Faith) - Ruin - Western - Faith 1 Faith 2
*Granoek - Anoek - Dexter - Ruin - Clydesdales zie je niet bijzonder vaak hier, hij is nogal HUGE en heeft mooie witte sokken. Alleen wat moeite met zijn oren recht te zetten - Dexter 1 Dexter 2 Dexter 3
*Aight - Hanneke - Harvey - Ruin - 1 flinstertje maanoog, Tinker is in de winter 1 grote haarbal - Harvey 1 Harvey 2 Harvey 3 Harvey 4

MoonWencke schreef:
Is alweer een tijd geleden dat ik aan een fotomeeting heb meegedaan. Mijn pony's (kleine Haflinger en groot uitgevallen zwarte Shetlander) staan niet al te ver van Geldrop (Strabrechtse Heide?) vandaan. Afhankelijk van locatie en datum heb ik wellicht interesse. Niet meer als fotograaf - in de verwerking van de foto's gaat teveel tijd zitten en die heb ik helaas niet.

Als je foto's stuurt zal ik ze bij de lijst zetten. De datum wordt gekozen door de fotografen en de locatie zal waarschijnlijk de strabrechtse heide zijn.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 12:48

Hoi allemaal,
Het is de 31e dus de aanmeldingen zijn gesloten.
Ik heb een lijstje gemaakt van de fotografen die mee gaan en een reserve lijst. Ik wil een datumprikker aanmaken voor de fotografen om een datum te kiezen zij zullen daarvoor nog een pb ontvangen.

Dit is de lijst:
Ik
Pinici
Nuggetbaze
asm_kayleigh
mirthheee (nu thirteenn)
el1986
Marit_P
xGwenn
8nnemiek (als videograaf)

Reservelijst:
plp
obelix
liesbakker
Eeffjjuuhh
loveslimpie
Ssanneke

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:07

ik heb mijn top 8 al gestuurd via pb :)

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-18 13:58

Hoi allemaal,
Ik heb van de volgende fotografen nog geen lijstje ontvangen:
asm_kayleigh en thirteenn.

Ook hebben een aantal fotografen de datumprikker nog niet ingevuld:
Pinici, asm_kayleigh en thirteenn.

Ik wil zaterdag graag de modellen en de datum bekend maken dus als het tegen die tijd niet ingevuld is dan heb je helaas geen keuze meer.

Eeffjjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:21

Ik heb volgens mij ook geen datunprikker gehad of pb.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-18 15:30

Eeffjjuuhh schreef:
Ik heb volgens mij ook geen datunprikker gehad of pb.

Nee klopt, dat komt omdat je op de reserve lijst staat.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 21:10

Hoi allemaal uit de datumprikker zijn twee data als favoriet uitgekomen, namelijk: Zondag 14 januari (zonder mij) of zondag 25 februari (zonder Pinici). Welke datum vinden jullie het handigst?

Dit is de lijst van de modellen:
1. Drallion
2. Jolly Joker
3. Harvey
4. Dexter
5. Nero
6. Faith
7. Sylvano
8. Simba

Dit is de reservelijst:
9. Jimmy
10. Selve
11. Binkie
12. Bullforce
13. Fjoerie

Als een van de uitgekozen modellen niet kan laat het dan zo snel mogelijk weten aan mij via een pb. De plekken zullen dan naar boven doorschuiven.

En over de locatie, is de Strabrechtse Heide goed?

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:19

Oei, beide data komen mij niet heel goed uit 8)7
14 januari kan ik sws niet, 25 februari weet ik nog niet zeker.

Edit: Excuus had wat data door elkaar gehaald. Voor de 25ste geldt nog steeds dat ik dat weekend een belangrijke roeitest heb, maar ik zal met mijn coaches overleggen wat de mogelijkheden zijn. Ik laat het zsm weten.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:25

Locatie is prima, datum maakt voor mij eigenlijk ook niet echt uit normaal gezien.
Ik vraag het even na maar op zondag werk ik pas 's avonds dus als het niet tot héél laat duurt kan ik beide.

Oh en YAY! *\o/* Fotomeeting-virgin hier

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:32

Voor alle voorbereidingen zal 25 februari waarschijnlijk wel makkelijker zijn. 14 januari is behoorlijk kortdag. Slechts als tip.

@TS; wilde je mij nog op de reservelijst zetten voor de Modellen?

Pinici

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:38

Ohw wat jammer dat ik net de 25e niet kan..! Was heel graag mee gegaan om te fotograferen maar heb de week na die zondag examens dus dat gaat niet lukken. Als het toch een andere datum wordt dan de 25e ga ik alsnog graag mee :)

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:00

Als (eigenaar van) reservemodel Bullforce, mochten er 4 uitvallen :P, komt mij datum 25 februari het beste uit ivm vervoer regelen. 14 januari is al vrij snel qua vervoer regelen. Locatie is prima :) Nog nooit geweest, maar via google zie ik dat het 3 kwartier rijden is. Is nog te doen :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:34

14 jan gaat voor mij niet lukken. Is ook wel erg kortdag.

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 22:49

Ik kan beide data’s :)
Hele mooie locatie voor ons lekker dichtbij.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:39

Ik kan ook allebei de dagen, maar ik denk dat de 25e net wat handiger is zodat iedereen inderdaad de tijd heeft om alles te regelen.
Als er meer mensen vanuit Midden-Limburg komen dan kunnen we misschien samen rijden en evt de benzinekosten delen? Als er mensen met paard en trailer in het zuiden nog hulp kunnen gebruiken dan hoor ik het wel, ik help graag mee :D

Sjoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:44

Ik kan ook allebei de dagen! **\O/**

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:45

Ik kom dan met trailer vanuit de richting van Ittervoort door weert, nederweert, Eindhoven. Door de ahum.. ietwat grotere omvang van paardlief kan ik geen ander paard meenemen maar heb wel nog plek in de auto eventueel

el1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 00:12

Leuk deze datum kan Ik!
Miss is een groepsapp wel een idee om de laatste dingen te bespreken. En miss sowieso wel handig mocht er iemand verhinderd/later zijn de bewuste datum

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:08

Voor mij komt 25 februari ook beter uit! :D

Locatie is ook goed. Net 55min rijden vanuit mij. Is het goed dat mijn vriend mee komt? (Als chauffeur en ook videograaf voor een behind the scenes)

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 18:23

Pinici schreef:
Ohw wat jammer dat ik net de 25e niet kan..! Was heel graag mee gegaan om te fotograferen maar heb de week na die zondag examens dus dat gaat niet lukken. Als het toch een andere datum wordt dan de 25e ga ik alsnog graag mee :)

Erg jammer! Als de datum toch nog veranderd dan zal ik je een berichtje sturen. De volgende op de lijst is plp, jij mag dus mee!

MoonWencke schreef:
Voor alle voorbereidingen zal 25 februari waarschijnlijk wel makkelijker zijn. 14 januari is behoorlijk kortdag. Slechts als tip.

@TS; wilde je mij nog op de reservelijst zetten voor de Modellen?

Ja ik heb je er nu (in mijn eigen lijstje) bijgezet!

el1986 schreef:
Leuk deze datum kan Ik!
Miss is een groepsapp wel een idee om de laatste dingen te bespreken. En miss sowieso wel handig mocht er iemand verhinderd/later zijn de bewuste datum

Ja dat is inderdaad handig! Als alle uitgekozen fotografen en modellen een pb met hun nummer kunnen sturen dan zal ik er eentje aanmaken. Als je er niet in wilt stuur dat dan ook even met een pb, dan houd ik daar rekening mee!

Even voor alle duidelijkheid, de datum is 25 februari!

plp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:41

Top dat ik van de reservebank af mag. 25 februari kan ik ook.