Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Het is een fotomeeting in vrijheid ect lees ik. Maar is het mogelijk om ook een stukje ohz te doen? Of mag er evt na de shoot nog gereden worden op het strand? Ik kom van ver en een droom is toch wel even een sprintje door t water
Sanne_com schreef:Saaams schreef:Het is een fotomeeting in vrijheid ect lees ik. Maar is het mogelijk om ook een stukje ohz te doen? Of mag er evt na de shoot nog gereden worden op het strand? Ik kom van ver en een droom is toch wel even een sprintje door t water
Ik vind het persoonlijk nooit erg om wat langer te blijven en nog wat extra foto's te maken.
Is dan wel denk ik handig als je in de middag groep gaat
Saaams schreef:Wat lief! Met name natuurlijk ook dat word ik gekozen en ik wil nog even op het strand dat ik niet andere hinder!
Sanne_com schreef:Saaams schreef:Het is een fotomeeting in vrijheid ect lees ik. Maar is het mogelijk om ook een stukje ohz te doen? Of mag er evt na de shoot nog gereden worden op het strand? Ik kom van ver en een droom is toch wel even een sprintje door t water
Ik vind het persoonlijk nooit erg om wat langer te blijven en nog wat extra foto's te maken.
Saaams schreef:Sanne_com schreef:
Wat lief! Met name natuurlijk ook dat word ik gekozen en ik wil nog even op het strand dat ik niet andere hinder!
_l_amanda_l_ schreef:Ojee, als jullie het topic maar een beetje op gang houden dan, ik heb geen Smartphone dus groepen etc. ontgaan mij meestal
Annikoe schreef:Oh nee, ik baal zo hard. Ik moet 30 juli werken![]()
![]()
Ik had gehoopt dat ik vrij zou zijn maar helaas... En ik wilde zo graag een keertje op het strand foto's maken! Misschien dat ik bij die in September bij kan zijn..