Ik had weer eens (het is ook geen verrassing meer) enorme ruzie met mijn laptop Dus ik ga nu de laatste stemmen verwerken en dan komt de uitslag eraan!
Bo_Y
Geplaatst: 22-07-17 20:53
Spannend
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-17 21:21
De modellen!
Het ligt allemaal heel dicht bij elkaar, maar de fotografen zijn tot deze uitslag gekomen! Logischerwijs staan de honden met de meeste punten bovenaan. Honden die hetzelfde aantal punten hadden, die staan op volgorde van aanmelding.
4. Django (30p) - Mechelse Herder - Kan niet samen met andere honden. Kent wat truukjes als op zijn kont zitten met de pootjes in de lucht, pootje en high 5. - love_western Foto 2 Foto 3
Helaas, net niet erbij Leuke diversiteit van honden!
mandje
Geplaatst: 26-07-17 17:39
wij zijn super blij dat we mee mogen. Even een recente update al zou hij nog een hoop veranderen komende weken. Onderste foto is van gisteren op de achterbank van de auto.
Esaqar
Geplaatst: 26-07-17 19:57
Leuek gevarieerde groep is er gekozen! heb er zin in!
De fotografen heb ik random gematcht, dus willen de fotografen dat graag anders zien, dan hoor ik het graag
Zo eind augustus stuur ik iedere fotograaf en model nog een PB met informatie over de locatie, waar te parkeren (en hoe op de parkeerplaats te komen) enz. Ik zal de planning ook uitgeprint meenemen voor de fotografen, zodat jullie niet uit jullie hoofd hoeven te leren wie je wanneer op de foto moet zetten