Als er nog plek is, zou ik me ook graag op willen geven als model ovb van de datum.
JMeinema
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-17 14:15
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik de modellen die nog geen foto's hebben geplaatst of modellen die het forum nu pas tegen komen nog de kans geven zich op te geven. Vanaf morgen kunnen de fotografen hun lijst met favorieten doorgeven aan mij via een pb. Alle modellen hebben als het goed is foto's geplaatst in het topic, dus kijk nog een keer goed en maak dan een besluit. Doe dat als volgt:
Stuur in een pb de volledige lijst met modellen op in de volgorde waarin jíj ze graag voor de camera wilt hebben staan. Bijv. 1. De absolute favoriet : *Naam model 2. De tweede favoriet : *Naam model 3. Derde favoriet : *Naam model 4. Vierde favoriet : *Naam model 5. Vijfde favoriet : *Naam model 6. Zesde favoriet : *Naam model
RESERVE: 7. Eerste reserve / absolute favoriet onder de reservemodellen 8. Tweede reserve, etc...
Kortom; degene die je het graagst erbij wilt hebben en op de foto wil zetten, plaats je bovenaan. Reservefotografen mogen wat mij betreft ook stemmen i.v.m. uitval van de eerste fotografen. Ik zal ieders oordeel meenemen en zoveel mogelijk rekening proberen te houden met ieders wensen. Als alle fotografen gestemd hebben wordt de lijst met modellen bekend. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik ze graag!
Bedankt voor de herinnering per PB Ik ga me helaas toch afmelden. Moet de 21e al naar Frankrijk voor mijn studie en daarvoor vrijwel elke dag werken dus de kans dat ik mee kan is nihil
Ik zou graag de foto's willen leveren, maar helaas doet het internet het niet goeg en kan ik ze niet downloaden. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Heb op Facebook wel een openbaar portfolio album. Misschien kan ik die link plaatsen.
Denken jullie aan het stemmen? Tot en met zondag kan er gestemd worden - dan maak ik de uitslag bekend. Mocht zondag nog niet iedereen gestemd hebben, dan ga ik uit van de keuzes van de fotografen die dit wel al gedaan hebben. Dinsdag is het tenslotte al 1 augustus!
Geerr
Geplaatst: 27-07-17 14:37
Hallo meiden, Ik ben bang dat ik niet mee kan doen.. er zijn wat onverwachtse dingen tussen gekomen die veel tijd gaan vergen dus het is niet anders... sorry!! Jullie heel veel plezier alvast!
Ik zie dat ik als eerste op de reserve lijst sta, maar als een van de andere sowieso mee kan mogen die voor van mij, ik heb er iets tussen gekregen wat nog niet 100 procent vast staat, vind het vervelend als ik weer zou moeten afzeggen
Een datum wil ik graag afspreken met de 'definitieve' groep. Ik zit nog steeds op stemmen van de fotografen te wachten. Dit kan tot zondag. Maandag worden de modellen bekend en dan kijken we naar een datum.