FR_Foto schreef:Kimley schreef:Even voor de 12 fotografen die mee gaan, willen jullie even een voorkeur in vullen?
Quote lijst voorkeur fotografen:
Zaterdag 3 juni:
Zondag 4 juni:
Geen voorkeur : Kimley - FR_Foto - Nynkster
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Even voor de 12 fotografen die mee gaan, willen jullie even een voorkeur in vullen?
Zaterdag 3 juni: Annikeee19
Zondag 4 juni:
Geen voorkeur : Kimley - FR_Foto - _Nynke - Nynkster
Kabayo schreef:Aangezien ik sowieso kom met mijn fries. Die doe ik niet los. Ze is 2 en weet niet of ze ooit een draad heeft gezien. Heb haar sinds januari. En staat nu in de winterperiode achter hout (paddocks). Dus die gaat aan de longe. Als ik het dan vertrouw teminste
Tenzij iedereen graag einde van de meeting naar een zwart paard zoekt
Esaqar schreef:Ja dan neem ik paaltjes mee hahah.
Ik zit op school en verveel me dus heb even jullie lijstje weer goed ge-quote.Citaat:Even voor de 12 fotografen die mee gaan, willen jullie even een voorkeur in vullen?
Zaterdag 3 juni: Annikeee19
Zondag 4 juni:
Geen voorkeur : Kimley - FR_Foto - _Nynke - Nynkster - Ann_pam
Citaat:Even voor de 12 fotografen die mee gaan, willen jullie even een voorkeur in vullen?
Zaterdag 3 juni: Annikeee19 - kim_hester
Zondag 4 juni:
Geen voorkeur : Kimley - FR_Foto - _Nynke - Nynkster - Ann_pam - Fronika - Avankol
Kabayo schreef:Citaat:Even voor de 12 fotografen die mee gaan, willen jullie even een voorkeur in vullen?
Zondag 4 juni:
Geen voorkeur : Kimley - FR_Foto - _Nynke - Nynkster - Ann_pam - Fronika - Avankol
Quote lijst voorkeur modellen:
Graag alle modellen invullen
Zaterdag 3 juni :
Zondag 4 juni:
Geen voorkeur:JoycexEnya-
Kabayo
mignonne2403 schreef:Citaat:Even voor de 12 fotografen die mee gaan, willen jullie even een voorkeur in vullen?
Zondag 4 juni: Cynn
Geen voorkeur : Kimley - FR_Foto - _Nynke - Nynkster - Ann_pam - Fronika - Avankol - mignonne2403