ik heb net 1 april een afspraak gemaakt met de zadelmaker om 11u dus dat kan voor mij alleen als ik smiddags kan worden ingedeeld, mochten we uberhaupt worden gekozen
Ja, sorry. Of ik moet -net als jij, wat later op de dag aan de beurt komen als dan kan het wel. Hubby heeft namelijk nachtdienst van vrijdag op zaterdag en slaapt overdag dus, zéker tot 14:00. Nou zijn de kids 11 en bijna 7, dus eventueel kan ik wel om 13:00 weg of zo. Daar gaan ze niet onmiddellijk dood van
Zou jammer zijn als er zoveel niet kunnen. Wat is je plan TS? Ik krijg namelijk nog een fotoverzoek voor 1 april; ik ga liever naar deze meeting, maar als je het op een andere datum doet is het wel even handig te weten
Kun je het niet verplaatsen naar begin mei ofzo? Maar inderdaad knopen doorhakken zou wel handig zijn want dan kan iedereen die datum vrij houden. Nu er niks bekend is gaan mensen gewoon andere dingen plannen.
Spianne
Geplaatst: 15-03-17 18:11
Ik heb me een tijdje terug aangemeld en hier verder geen reactie op gekregen. Mocht er een andere datum gepland worden dan houd ik me graag nog aanbevolen
Ik kom dit topic nu tegen. Heb het kruislings doorgelezen... Mocht ee nog behoefte zijn aan een hond als model (golden retriever, 8 maanden) dan houd ik me aanbevolen.