Ik wil graag de ochtend, want dan is Pip de rest van de dag lekker rustig Haha nee ze is sochtends altijd heel druk en alert en smiddags slaapt ze. Dus dan is ze heel moe en slaperig als we smiddags aan de beurt zijn
annikeee19
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-17 14:06
xMaxxiee schreef:
Ik wil graag de ochtend, want dan is Pip de rest van de dag lekker rustig Haha nee ze is sochtends altijd heel druk en alert en smiddags slaapt ze. Dus dan is ze heel moe en slaperig als we smiddags aan de beurt zijn
Ik wil ook wel mee als fotograaf als er nog plek is. Woon heel dichtbij de locatie.
daisyjazz
Geplaatst: 28-01-17 13:29
Hoi allemaal, Aangezien ik nog steeds niet in de groepsapp zit en geen info heb gehad moet ik het even op deze manier doen. Wij (ik en mijn vriend) kunnen morgen helaas niet aanwezig zijn, er zijn wat familiezaken tussen gekomen. Ik vind het erg jammer want ik had graag Odinn zijn mama en broer (en Lisanne uiteraard) weer even gezien maar dat is helaas niet mogelijk. Als het goed is stonden er nog modellen op de wachtlijst toch? Hopelijk kunnen die dan mee in onze plaats
Hoi hoi, vindt de eigenaar van de 'wolfshond' het erg als ik deze foto op mijn facebook pagina plaats (als omslagfoto)? Ik vind deze zo gaaf, je kan ons zien fotograferen in het oog.