Citaat:
Citaat:
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:
Citaat:Aanmeldingen Modellen:
-
-
-
-
Reserve
- Melissa1996 - Mallow - Sientje - Malcom - Lizzy
- jildou1979 - Senna
- Daniëlla_88 -Fearless Faltolan
- lovessam - Sam
- vrouwke - Storm en Orange
aMomentLT schreef:Isapaardje schreef:Als de fotografen ook Herperduin mooi in beeld kunnen brengen, zou dat fijn zijn. Er is nl. sprake van dat dit gebied per 1 januari 2017 niet meer toegankelijk is voor paarden, op 1 enkele route na.
Stichting Ruiters en Menners Herperduin probeert dit op zijn minst nog paar jaar uit te stellen.
En voor hun website willen ze graag foto's hebben van paarden(recreatie in de breedste zin van het woord) in Herperduin.
Dit zou onwijs mooi te combineren zijn met de meeting! Een onwijs leuke uitdaging in de meeting ook nog!
Mits de paarden eigenaren het hier mee eens zijn!
Tafje schreef:Ohw.. en zo'n fotomeeting kunnen we misschien ook wel op onze facebook en website (wordt momenteel gebouwd) gebruiken voor wat extra 'reclame' icm mooie foto's!
Ik woon zelf naast Herperduin. ik ga het op de kalender zetten en kom als het weer het toelaat dan ook even met de camera.. Dan breng ik jullie in beeld. Als jullie de foto's die gedeeld mogen worden dan op de mail zetten: herperduinruiters@outlook.com (en natuurlijk even onze Facebookpagina liken http://www.facebook.com/SBRMHM)..Geweldig!
En... we zijn bezig om achterban op te bouwen (gratis en zonder verplichtingen). Een stichting heeft namelijk geen leden zoals bij een vereniging.
Het enige wat we willen is dat mensen ons mailen op bovenstaand mailadres met hun naam, mailadres en evt. telefoonnummer.
Namens al onze ruiters, menners en toekomstige bezoekers alvast bedankt!!! We gaan gewoon het gebied open proberen te houden
aMomentLT schreef:Wat verwachten we van de modellen?
* Dat je optijd aanwezig bent op de plek van de meeting.
* Dat je een schoon paard bij je hebt.
* Dat je met respect om gaat met iedereen op de meeting.
* Dat je meewerkt met de fotograaf.
* Dat je zelf zorgt voor je kleding & Make-up (en eventueel accessoires)
white_flame schreef:Tafje schreef:Ohw.. en zo'n fotomeeting kunnen we misschien ook wel op onze facebook en website (wordt momenteel gebouwd) gebruiken voor wat extra 'reclame' icm mooie foto's!
Ik woon zelf naast Herperduin. ik ga het op de kalender zetten en kom als het weer het toelaat dan ook even met de camera.. Dan breng ik jullie in beeld. Als jullie de foto's die gedeeld mogen worden dan op de mail zetten: herperduinruiters@outlook.com (en natuurlijk even onze Facebookpagina liken http://www.facebook.com/SBRMHM)..Geweldig!
En... we zijn bezig om achterban op te bouwen (gratis en zonder verplichtingen). Een stichting heeft namelijk geen leden zoals bij een vereniging.
Het enige wat we willen is dat mensen ons mailen op bovenstaand mailadres met hun naam, mailadres en evt. telefoonnummer.
Namens al onze ruiters, menners en toekomstige bezoekers alvast bedankt!!! We gaan gewoon het gebied open proberen te houden
yeah, zo willen we het horen!
Voordat mijn paard klaar is voor een bosrit mag het niet meer....Woon ook in herpen
Tafje schreef:white_flame schreef:
yeah, zo willen we het horen!
Voordat mijn paard klaar is voor een bosrit mag het niet meer....Woon ook in herpen
Citaat:
-
-
-
-
Reserve
- jildou1979 - Senna
- lovessam - Sam
Citaat:Aanmeldingen Fotografen:
- aMomentLT - Kimberly - Facebook - Instagram
- white_flame - Lisa Pashouwers - Portfolio -Instagram
- CastaMickey - Nardi - Facebook
- xVelientje - Valerie - Website
- Linda1989 - Linda - Facebook
- Bo_San - Sandra Heesbeen - Facebook - Website
- Patrss_ - Patricia - Instagram
-
Reserve:
-
-
-
-
-
-
Reserve
- jildou1979 - Senna
- lovessam - Sam
Bo_San schreef:we hebben maar 5 modellen toch? Dan mogen ze van mij allemaal mee hoor
Aanvulling op de planning. Ik zou wel iets met lichtjes willen doen, dus richting zonsondergang of opgang willen plannen
aMomentLT schreef:Bo_San schreef:we hebben maar 5 modellen toch? Dan mogen ze van mij allemaal mee hoor
Aanvulling op de planning. Ik zou wel iets met lichtjes willen doen, dus richting zonsondergang of opgang willen plannen
We hebben keus uit 8 modellen!
4 van Melissa,
En dan de andere 4 personen die aangemeld hebben, dus stemmen vind ik wel zo eerlijk!
Ik heb van niemand nog iets ontvangen! Zodra ik iets ontvangen heb, dan kan ik verder gaan met de schema's