Ik heb behoorlijk slecht nieuws gehad vandaag, krijg me kop er even niet aan om hieraan te zitten... Ik ga mijn best doen om morgen lijst bij te werken en datums hierin te gooien
MxW
Geplaatst: 30-08-16 21:28
Gianti schreef:
Ik heb behoorlijk slecht nieuws gehad vandaag, krijg me kop er even niet aan om hieraan te zitten... Ik ga mijn best doen om morgen lijst bij te werken en datums hierin te gooien
Zojuist mezelf aangemeld als fotograaf, hopelijk kan het nog!
MadelonSunny
Geplaatst: 04-10-16 08:57
Ik ben ook wel benieuwd of het nog door gaat. Het is inmiddels al oktober..
AvanKol
Geplaatst: 04-10-16 15:22
Gianti schreef:
Vind je het anders fijn om met de organisatie geholpen te worden?
zou mij hier nog graag voor willen aanmelden, maar is het moodboard ook wat je wilt creeren? het idee leek mij ook gaaf met met een post apoc feel. als t je dat neit wilt, so be it. maar denk vragen staat vrij.
Ik ga proberen deze meeting meer op te pakken Gina heeft het erg druk, ik zelf heb het ook wel druk dus @Avankol. Als jij wilt helpen dan heel graag, want wil het idee wel doorzetten
Ik ga proberen deze meeting meer op te pakken Gina heeft het erg druk, ik zelf heb het ook wel druk dus @Avankol. Als jij wilt helpen dan heel graag, want wil het idee wel doorzetten
Ik stuur je een pb, help graag!
AvanKol
Geplaatst: 12-10-16 00:14
Hoi allemaal, Ik ga Hamsterfan en Gianti helpen met de organisatie, want ik vind het een heel gaaf idee en hoop echt dat we het door kunnen laten gaan!! We hebben contact gehad, en de datum voor deze meeting wordt: ZONDAG 13 NOVEMBER!! Graag een pb naar mij met de invullijstjes uit de openingspost als je deze datum kan, dan ga ik de lijst met opgaves bijhouden Groetjes, Anoek