Superleuk dat ik mee mag Al ideeën voor een locatie in Amsterdam?
Aight
Geplaatst: 28-04-16 12:14
Jaa, al wat meer besluiten over locatie en tijd?
En wat we als modellen mee moeten nemen? Wat van ons verwacht wordt? Ik heb hier niet echt ervaring mee.. Make-up van te voren al opdoen?
Tevens heb ik geen modellenmaat, maar een ''gewone'' 40, zijn er fotografen die hier een probleem mee hebben? Ik hoor dat liever van te voren, dan dat de verwachtingen op de dag zelf tegenvallen. Verder heb ik zoals aangegeven niet echt ervaring met poseren etc, ik vind het absoluut niet erg als er wordt aangegeven hoe ik kan staan of als ik wat meer met mijn arm naar links oid moet. Zelf heb ik daar niet bizar veel inzicht in, en zou het zelfs heel erg kunnen waarderen!
Als het niet persé hoeft liever niet, hij is van m'n broertje (ik speel zelf geen instrument) . Maar als jullie een meerwaarde zien, neem ik hem wel mee
Gianti
Geplaatst: 28-04-16 12:35
Evt kan ik helpen met make up
Ik heb op jou gestemd, maakt mij echt niet uit wrlke maat je hebt, vind dat je leuke koppie hebt.
Gitaar heeft voor mij heen meerwaard3
Vind altijd fijn om outfits van modellen van te voren te weten, omdat sommige dingen gewoon niet werken voor camera
Kelly
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-16 15:32
Denk dat de gitaar niet nodig is, maar stel we willen toch last-minute instrumenten heb ik hier ook nog een gitaar en basgitaar liggen die mee kunnen als we echt willen
Ik denk dat ik dit weekend ga zoeken naar een locatie! Tijd heb ik nog niet exact maar het liefst wat vroeger want Nikki moet om 15.00 uiterlijk weg Misschien kunnen alle modellen alvast een beetje in hun kledingkast gaan spitten naar outfits en die hier showen! En makeup testjes zijn ook welkom! (Leukste zou natuurlijk een visagiste zijn maar het kost weer veel tijd om 4 mensen op te maken en we hebben geen plek om dat te doen behalve op straat.. dus ik denk dat zelf makeup doen het handigste is) Ga ik ook allemaal even doen
Oh en fotografen, ideetjes voor outfits/makeup/attributen en dergelijke zijn natuurlijk ook zeker fijn!
Myrthee_
Geplaatst: 29-04-16 12:13
Ik zal vandaag of zondag even de inhoud van mijn kledingkast op de foto zetten . Qua make up ben ik (al zeg ik het zelf) best goed. Op deze foto voor de helft opgemaakt maar kan zo snel even geen betere vinden. Ben ook aan het oefenen op een donkerdere smokey, vind ik heel mooi mer mijn blauw/grijze ogen. Die poppen er dan meer uit. Maar mijn eigen smaak vind donkerder te donker. Vaak maak ik een bruine smokey omdat dat iets minder hard staat vind ik.
Verder heb ik een hele hoop lipstick. En voor zo'n thema zijn deze twee kleuren mijn favoriet:
MariaMaaike
Geplaatst: 29-04-16 12:30
Gaaf! Make-up ben je inderdaad goed mee zo te zien Zwarte smokey past wel heel goed bij het thema, maar bruin is ook heel mooi. En je lippenstift is gaaf Persoonlijk vind ik de rode het mooist