Foto's hierboven van Cartu en Oscar zijn ook van mij dus dan hebben jullie een klein idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AvanKol schreef:KylaLover schreef:Even klein puntje va aandacht misschien... Zie dat je de groep met zonsondergang vanaf 16.00u gepland hebt. Maar heb je er rekening mee gehouden dat de zon rond 20.00 onder gaat? Wordt dat dan niet n beetje heel erg lang?
De middaggroep is van 14.00 - 16.45 en de 'avond'groep is vanaf 17.15 uur met zonsondergang.
Hieronder het voorlopige schema![]()
[ [url=m/CYFFrb.png]Afbeelding[/url] ]
KylaLover schreef:misschien een domme vraag, misschien dat ik er overheen gelezen/gekeken heb...
Maar is er tussen de middag- en avondgroep nog een pauze zodat wij (fotografen) nog iets kunnen eten/drinken?
KylaLover schreef:misschien een domme vraag, misschien dat ik er overheen gelezen/gekeken heb...
Maar is er tussen de middag- en avondgroep nog een pauze zodat wij (fotografen) nog iets kunnen eten/drinken?
myrnaV schreef:Hallo,
ik ben aankomend weekend toevallig vrij en heb best wel een fotogeniek paard! Nu is het wel dat de laatste keer dat hij op het strand was helemaal hyper dus heb ik alleen maar gestapt.
Ik rij western met hem maar als het niet te hard waait zou ik ook in oosters costum kunnen komen.
Ik weet alleen niet hoe je foto's kan toevoegen maar misschien kunnen jullie op mijn fb de foto's zien?
https://www.facebook.com/myrna.vlug
Eventueel heb ik nog wel een model maar weet niet of ze vrij heeft. Als jullie interesse hebben laat maar even horen.
pradadaan schreef:Ik weet niet of het in het plaatje past maar aangezien we modellen 'te kort' komen geef ik het toch even door en kan de organisatie kijken of het wel of niet past.
Mini appaloosa van een kennisje van mij.
Bij mooi weer en als er iemand mee kan met haar kan haar dochtertje van 1,5 mee en met de pony op de foto
Ik heb zo snel geen betere foto's kunnen vinden:
[ [url=m/EIgNj5.jpg]Afbeelding[/url] ]
pradadaan schreef:Ik weet niet of het in het plaatje past maar aangezien we modellen 'te kort' komen geef ik het toch even door en kan de organisatie kijken of het wel of niet past.
Bij mooi weer en als er iemand mee kan met haar kan haar dochtertje van 1,5 mee en met de pony op de foto
AvanKol schreef:myrnaV schreef:Hallo,
ik ben aankomend weekend toevallig vrij en heb best wel een fotogeniek paard! Nu is het wel dat de laatste keer dat hij op het strand was helemaal hyper dus heb ik alleen maar gestapt.
Ik rij western met hem maar als het niet te hard waait zou ik ook in oosters costum kunnen komen.
Ik weet alleen niet hoe je foto's kan toevoegen maar misschien kunnen jullie op mijn fb de foto's zien?
https://www.facebook.com/myrna.vlug
Eventueel heb ik nog wel een model maar weet niet of ze vrij heeft. Als jullie interesse hebben laat maar even horen.pradadaan schreef:Ik weet niet of het in het plaatje past maar aangezien we modellen 'te kort' komen geef ik het toch even door en kan de organisatie kijken of het wel of niet past.
Zouden jullie voorkeur hebben voor middag of avond?
Want ik hoor niets meer van Brighteyes?!