Als ik nu de weerberichten bekijk zijn ze hier in Rotterdam niet denderend. Maar ik hoop dat het nog beter wordt. Ik moet ook anderhalf uur rijden voor ik er ben dus dat laat ik wel op tijd weten
Nee, ik heb tot nu toe nog niemand gevonden met paaltjes en draad. Ik weet niet of het duur is om aan te schaffen? En waar ik het dan kan halen. Anders ben ik wel bereid het te kopen.
Ja, wij stonden allemaal bij de grote parkeerplaats op Houtvester van het Hoffweg. Daar staat trouwens nu een bord dat doorgaan verkeer gestremd is maar je kan er gewoon heen. Ik heb daar zaterdag een actie fotomeeting.
Kan ik wel doen maar dan kan ik alsnog niet zien wat voor weer het in Kootwijk is. En ze zeggen overal dat het morgen gaat regenen. Vind dat gewoon zonde van de diesel, ga ik liever een keer als ik zeker weet dat het mooi weer is.
_Denise
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-16 17:10
Je hebt gelijk..
Ik denk dat het voor iedereen beter is om het af te blazen ivm het weer. Het ziet er niet best uit en ik wil iedereen een lange rit besparen als het dan toch niet zulk best weer word. Dus ik ga de meeting verplaatsen, jullie horen tzt meer van mij!
Ah jammer, maar ivbm het weer wel begrijpelijk..het is onvoorspelbaar.
De ene weer site zegt dat het de hele dag gaat regenen en de andere dat het vanaf 11 uur droog is.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 24-03-16 17:19
Jammer Denice maar wat mij betreft echt begrijpelijk, het weer heb je niet in de hand, het kan mee vallen maar ook niet. Voor sommige echt een flink stuk rijden begrijp ik en mooier weer is voor actie foto's ook echt een plus.