Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tesseke schreef:Een half uur per paard is te lang vind ik. 15 à 20 minuten is voldoende. Beetje afhankelijk van de locatie en modellen (oren makkelijk naar voor of niet).
Edit: TS, heb jij misschien al een overzicht welke fotografen en modellen mee gaan? Dat lijkt me wel handig... En was er al een definitieve datum gekozen?
Killed schreef:tesseke schreef:Een half uur per paard is te lang vind ik. 15 à 20 minuten is voldoende. Beetje afhankelijk van de locatie en modellen (oren makkelijk naar voor of niet).
Edit: TS, heb jij misschien al een overzicht welke fotografen en modellen mee gaan? Dat lijkt me wel handig... En was er al een definitieve datum gekozen?
Oke, die tijd wordt wellicht wat korter afhankelijk van de plaatsen die de fotografen kiezen en de modellen dus nog wat moeten stappen.
De datum is al even bekend, het is op 3juli.
Volgende modellen gaan als het goed is mee:
Killed
Mi-Amore
jurgeng
Carineken
FeelSoProud
Ploempje
Bumblehorse
Seltje
En volgende fotografen:
Mellanca
Kimmie1995
tesseke
lieselotte44
chiara95
Ploempje schreef:virginieh schreef:Ooh een meeting in Antwepen! Ik zie dit weer te laat.Kan ik me nog opgeven als (reserve)fotograaf? Wel kan ik 23juli niet, dan is het mijn verjaardag en gingen we op weekend
Wat een mooie foto's maak jij! Zou super zijn!