Ik ben bijna klaar met de foto's, dus van mij komen er nog wel een paar. Ik maak ze af voor komende zaterdag omdat ik zondag alweer een meeting heb staan.
Ik ben ook al druk bezig... Ik heb er niet zo veel trouwens, zaten er niet zo veel tussen waar ik echt tevreden over was.
Herlinde98
Geplaatst: 11-03-16 19:50
Ik heb van iedereen er sws al 1 klaar en van sommigen ben ik al verder gegaan. Alle foto's zijn op mijn site te vinden http://www.herlindedorgelo.weebly.com
Ik hoop de foto's dit weekend dan toch écht af te hebben. Heb wat drukke weken gehad op school, dit is nu eindelijk achter de rug dus ik heb nu genoeg tijd om al mijn foto's af te maken Ik heb al een aantal nieuwe foto's in de albums gezet
Ik kom echt om van het werk. Heb vorige week vrijdag weer een aantal websites gekregen die afgemaakt moesten worden. Dat is nu gelukkig af. Jullie moeten me dwingen dat ik morgen m'n huiswerk maak. dan kan ik daarna weer verder met de foto's. Volgens mij heb ik van jetske wel alles gehad, waar ik wel aardig tevreden over was tenminste.