[M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: [M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 23:45

Dankjewel dames! Nu al mijn schriftelijke en mondelinge Engels examens. Nederlands mondeling en 2 anderen later dit jaar + mijn proeve van bekwaamheid nog. Spannend!

Succes met afwachten nog Natascha, nooit leuk!

Ik ga even voor je kijken Helene! Ik dacht dat er wel heliumballonnen geregeld werden, anders ga ik daar zelf achteraan :).

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:58

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:40

@mingming Ik zat er toevallig aan te denken of we weer heliumballonnen mee kunnen nemen. Vond het wel een erg leuk effect geven. :j

Ik zal van het weekend even wat foto's plaatsen die wij daar al hebben gemaakt met het vrijgezellenfeestje van mijn zus. Ze hebben namelijk ook zo'n enorm leuke Vintage ijskar/volkswagenbusje. Hier kunnen we ook hele tofte foto's bij maken *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:49

Dankje jikke!

Dat blauwe jurkje is er leuk helene! Je kan eventueel allebei de outfits meenemen toch?

Zo'n bus is echt super tof!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:56

Jaaa balonnen! Hebben wij de vorrige keer helemaal niets mee kunnen doen, dus zou wel tof zijn als ze er dit keer weer zijn haha!

Nogmaals t verzoek aan alle modellen om mij foto's te sturen! Des te eerder kan ik t doorspreken met muah's en kan er rekening mee gehouden worden in de planning. (als ik t niet optijd binnen heb en niks met ze kan doorspreken, kunnen ze misschien ook niks voor je doen ivm de ingeplande tijd, t werkt een stuk sneller en prettiger als ze van tevoren weten wat er bij wie gedaan moet worden)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 11:01

Iemand die Isabelle & Alice op facebook hebben? Ze hebben beide nog niet bevestigd :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:06

arizonagreen schreef:
Jaaa balonnen! Hebben wij de vorrige keer helemaal niets mee kunnen doen, dus zou wel tof zijn als ze er dit keer weer zijn haha!

Nogmaals t verzoek aan alle modellen om mij foto's te sturen! Des te eerder kan ik t doorspreken met muah's en kan er rekening mee gehouden worden in de planning. (als ik t niet optijd binnen heb en niks met ze kan doorspreken, kunnen ze misschien ook niks voor je doen ivm de ingeplande tijd, t werkt een stuk sneller en prettiger als ze van tevoren weten wat er bij wie gedaan moet worden)

Heb je mijn pb ontvangen?

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:14

Jikkeee schreef:
Iemand die Isabelle & Alice op facebook hebben? Ze hebben beide nog niet bevestigd :)

Ik heb Alice zal haar en link sturen van het topic .

Natasja heeft regelmatig contact met Isabelle

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:19

Sorry ik had in het andere topic nog gereageerd dus was vergeten me hier te melden. Ik doe mee :)
Denk dat ik morgen foto's kan sturen en outfits kan bekijken.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 11:23

+:)+ kan gebeuren Alice! Ik zet je op de lijst :j. Ik zal Natasja dan nog even benaderen voor Isabelle en Robin heb ik zelf op facebook :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:53

Yes! Je bent de eerste/enigste tot nu toe haha

mingming schreef:
arizonagreen schreef:

Heb je mijn pb ontvangen?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:33

Ik stuur Isa een berichtje! :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:11

Mochten er modellen zijn die zelf hun visagie willen/kunnen doen, heel graag! Ik doe het ook zelf, aangezien de mua aardig wat werk heeft per model... Ben bezig om te proberen nog een mua en hairstyliste te regelen, is maar de vraag of t lukt...

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:29

Ik meld me toch af. Zwaar balen ;( Maar ik ben zo druk in februari, wil graag nog een weekendje naar m`n ouders. Ik ga het zeker wel volgen en ben benieuwd naar de resultaten :j

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:31

Arizona, ik kan eventueel een oproepje plaatsen in de fb pagina. Daar zitten 20.000 mensen :D

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:23

DShots schreef:
Arizona, ik kan eventueel een oproepje plaatsen in de fb pagina. Daar zitten 20.000 mensen :D

Ik zit ook in denk 8 groepen, vast wel iemand in te vinden Evt extra modellen regelen zal ook geen probleem zijn tussen mn vriendenlijst

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:40

Ik zal wel een oproepje plaatsen! :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 10:29

Moeten er nu nog modellen bij komen of niet? Anders gooi ik even een balletje op... Ken een hoop knappe vintage/rockabilly dames/modellen

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 23:08

lovelanga schreef:
Ik meld me toch af. Zwaar balen ;( Maar ik ben zo druk in februari, wil graag nog een weekendje naar m`n ouders. Ik ga het zeker wel volgen en ben benieuwd naar de resultaten :j

Super balen maar onwijs begrijpelijk! Het is natuurlijk ook een flinke afstand die je moet reizen.

Arizona, als jij modellen bij kan regelen erg graag! Zeker die binnen de stijl passen :). Dan heeft jouw MUA ook direct een beeld. Zal zo jouw facebook berichtje beantwoorden.

Ik ben weer terug van mijn examenmodus. Deze week nog wel wat examens dus toch minder aanwezig dan normaal, maar daar hoef ik niet veel voor te doen. Vanavond/morgen neem ik even het schema onder de loep. Voor de fotografen, mocht je een voorkeur hebben of juist liever met iemand niet, stuur mij even een PB :)

NatassJa schreef:
Ik stuur Isa een berichtje! :)

Had je haar nog kunnen bereiken :)?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 23:09

Citaat:
Modellen:
1. Mandy (Babli) √
2. Zus Mandy (Christel) √
3. Arizona (arizonagreen) √
4. Isabelle (Sologirl)
5. Alice (xAlice) √
6. Helene (Mingming) √
7. Chantal (AlwaysH) (√)
8. ...

Fotografen:
1. Jikke (Jikkeee) - http://www.jikkehuesken.com - √
2. Natasja (NatassJa) - http://natasja88.wix.com/natasjadeleeuw - √
3. Robin (Rhyddid) - ? - ?
4. Rachelle (RdLFoto) - ? - √
5. Demi (DShots) - http://www.demivanreevenfotografie.nl/ - √
6. Astrid (ValiantS) - http://www.portret4all.nl/ - √
7. Ysra_Karlijn - ? - √
8. Natascha (Peca) - http://www.natascha-rebecca.nl/ - √

Reserve fotografen:
1. manona1994
2. Mowgli7

√ = bevestigd

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 07:08

Dus hoeveel modellen moeten we er nu nog bij hebben? Voor mijn mua maken 'mijn' modellen niet zo uit, aangezien de mensen die ik kan regelen hoogstwaarschijnlijk net als mij hun eigen visagie doen, als je die look dagelijks draagt is dat prettiger/vertrouwder dan t uit handen geven :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 13:29

5 zeker. Chantal twijfelde nog geloof ik en Isabelle had nog niet gereageerd maar Natasja had contact met haar opgenomen!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 13:42

Isa twijfelt nog, maar ze zal hier nog wel reageren denk ik.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:31

DShots schreef:
Oh toch veranderd van koppel, had liever iemand gehad die wat meer ervaring had.. :o

Volgens mij ken je mij alleen van de fotoshoot met de honden bij Clingendael? Waren die zo bagger dan?
Maar andersom werkt het dan net zo? Ik doe het voor mezelf omdat ik het leuk vind, ik wil nieuwe dingen proberen en als ik echt wat wil leren, omdat ik er geld mee wil verdienen volg ik wel een betaalde cursus of opleiding. We zullen zien wat deze dag ons gaat brengen en ik hoop dat ik een leuke dag ga hebben met allerlei mensen die ik nog niet heb ontmoet.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:49

yrsa_karlijn schreef:
DShots schreef:
Oh toch veranderd van koppel, had liever iemand gehad die wat meer ervaring had.. :o

Volgens mij ken je mij alleen van de fotoshoot met de honden bij Clingendael? Waren die zo bagger dan?
Maar andersom werkt het dan net zo? Ik doe het voor mezelf omdat ik het leuk vind, ik wil nieuwe dingen proberen en als ik echt wat wil leren, omdat ik er geld mee wil verdienen volg ik wel een betaalde cursus of opleiding. We zullen zien wat deze dag ons gaat brengen en ik hoop dat ik een leuke dag ga hebben met allerlei mensen die ik nog niet heb ontmoet.

Ben ik niet geweest, overigens was het ook niet aanvallend bedoeld!
Maak voor de rest ook niet uit, maar stond met iemand die al vaker mensen had gefotografeerd haha.
Ik ga dan wel overigens een moadboard maken, en wil ook wel 1 op 1 fotograferen als dat kan?
Maar dat kan ik altijd eventueel met Yrsa_Karlijn overleggen. Dus laat me maar gewoon met haar staan :)

Overigens : Mocht er modellen nodig zijn, weet ik genoeg modellen die vast wel interesse hebben :)