Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy_Mennings schreef:*Azmay - Esmé - Merrie - Kim Larios - Vrijheidsdressuur basis - foto 1 foto 2
*Lientjuhh22 - Eline - Merrie - Heike - Maanoog & begin vrijheidsdressuur - foto 1 foto 2 foto 3
*Feelsoproud - Annick - Merrie - Black Eyed Peas - Z dressuur - foto 1 foto 2 foto 3
*incredible90 - Linda - Merrie - Incredible - 25 jaar, gaat makkelijk het water in - foto 1 foto 2 foto 3 foto 4
*leonie87 - Leonie - Ruin - Empaier - M Dressuur, kan los - foto 1 foto 2 foto 3
*Xloveskanjer - Anouk - Ruin - Farome - Heeft maar 1 oog & verlamming aan een zijde van het gezicht - foto 1 foto 2
*Josien_ - Josien - Merrie - Pepper - Rastypische Welsh cob met veel uitstraling en mooie bewegingen. (Als veulen, 2-jarige en op 5-jarige leeftijd reserve, sectie of algemeen kampioen geworden op de keuring)
Kan zowel aan de longe of onder het zadel. - foto 1 foto 2 foto 3 foto 4
*Renee_S - Renée - Ruin - Vestgard - Paard is Z2 dressuur (krijg ik er niet uit hoor, zeker buiten niet, maar als ie in een werkbaar humeur is moet er best een leuk zijgangetje uit te rijden zijn) Erg braaf buiten, gaat het water in e.d. En houdt zn oren graag naar voor. - foto 1 foto 2 foto 3 foto 4
*Odatje - Mara - Merrie - Eva van den hoeve Oudven - Klein (65 cm) en een echte diva op foto's - foto 1 foto 2 foto 3
*Robiin18 - Robin - Welsh kruising - Vrijheidsdressuur, kan misschien los tussen draad, heeft wat Arabische trekjes - foto 1
Azmay schreef:Tof, maar waar gaat het nou precies gebeuren?
Of ik moet wandelen of het paard moet langs de scooter, rijden gaat nog niet en mijn fiets is gejat
Renee_S schreef:De grootste parkeerplaats zit aan het einde van de Rul in heeze, voor de plaetse. Daar is zat ruimte voor trailers!
Super gaaf dat ves en ik mee mogen! Ik heb alleen een verzoekje, is het mogelijk dat ik in de ochtend groep mee ga? dan hoef ik geen vrij te regelen op het werk (werk zondag avond altijd)