[P] Natural, Actie & Vrijheid [10 april Ijmuideslag strand]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: [P] Natural, Actie & Vrijheid [10 april Ijmuideslag strand]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:08

Ik ga nog wel eens rondkijken :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:16

Ik ben net 12 dagen ziek geweest, dus heb weinig op bokt gezeten en veel in bed. Loop verder 40u in de week stage dus ben er nog niet aan toe gekomen door alle hectiek. Zal morgen ook eens wat rondvragen.

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:17

Ik lees ook nog steeds mee! Hoop nog steeds enorm dat ik mee mag namelijk :)

Ik weet alleen helaas geen paardjes die mee kunnen.. Degene die er braaf genoeg voor zouden zijn hebben namelijk geen vervoer/trailer om er heen te komen. En paarden/ruiters die wel een mogelijkheid hebben qua vervoer hebben weer geen paarden die daar geschikt voor zijn. Dus het schiet niet echt op zo helaas.. Maar ik houd m'n ogen en oren open voor mogelijke modellen!

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:21

Ik ken helaas ook geen mensen uit onze buurt die kunnen/willen.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:45

Ik kan trouwens evt ook met mijn pony komen, zal het hier even navragen of mijn vriend evt zin heeft om totaal 4 uur met trailer te rijden :=

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:52

Ik lees zeker nog mee. Heb je fb-oproepje gedeeld want verder spreek k weinig mensen van stal meer sinds Roosje verkocht is.
Hoop dat ik mee mag als fotograaf!

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:54

Lees ook nog zeker mee :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 12:51

Ah gelukkig wat leven in het topic haha! Er kwam steeds zo weinig respons van daar het berichtje, het was niet aanvallend bedoeld. Heb het zelf ook heel druk namelijk maar wil deze meeting graag doorzetten, heb ook al wat rond gevraagd maar degene die ik kon hadden geen vervoer dus dan houd het inderdaad op!

Maar super dat jullie even rond willen vragen! Mochten er nou straks maar 5 aanmeldingen in totaal zijn, dan nemen we die aanmeldingen gewoon en de rest komt dan evt. op de reserve lijst. Want met maar 5 aanmeldingen kunnen we moeilijk gaan stemmen hihi!

Ik stel voor om het in ieder geval door te laten gaan bij 4 modellen die zeker weten kunnen dan hebben we in principe een hele rustige dag maar dat is ook wel eens fijn (en kan je alle tijd nemen). Maar ik hoop natuurlijk dat er nog wat bij zullen komen.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:44

Helemaal prima!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:13

Goed idee!!

Ik ben ook nog verder ah speuren naar modellen, maar het is lastig.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:31

Ik vind het een goed idee.
Zal de oproep nog een keer delen op facebook ;-)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:35

Ik hou de topic ook bij, lees hem elke dag na stage :)

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 16:12

En ook ik lees zeker nog mee :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:48

Ik lees uiteraard ook nog altijd mee!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 18:05

Laatste update wat fotografen en modellen betreft, sorry dat het heel even duurde maar ben eergisteren van de trap af gevallen en lig nogal in de kreukels (zeer veel pijn ben heel verkeerd terecht gekomen en ook nog eens volop in een verhuizing haha dus lekker dubbelop! :') )

Morgen maak ik de fotografen bekend, zoals in de OP staat ga ik gewoon loten zodat het eerlijk blijft, ik ga dus niet mensen op ervaring etc selecteren. Hierna kunnen we even kijken wat we gaan doen betreft de modellen.

Mochten de fotografen die niet ingeloot worden animo hebben voor een deel 2 van deze meeting, dan ben ik zeer zeker van plan deze meeting een 2e deel te geven.

Duality schreef:
Fotografen
1.WildDreams | Sharon | Site
2.Jenne | Silver - emotion | Site
3.Marlinda | Site | Facebook
4.FR_Foto | Femke Rowel | Site
5.Lara | Lara | Site
6.Marjoow | MBShots | Facebook & Site
7.Phiep | Philippine | CreatingMoments Fotografie | Site
8. sylvana6 | Sylvana de Bruin Fotografie | Facebook & Website
9.Sanne_com | sa-dyoshots | Site
10. JNSW | JNSW Fotografie | Site Facebook
11.Ilona | Ilona van Baalen Fotografie -| Site l Facebook
12.Cchanny | ShootingShots | Site
13.Fem | Femke / FLinders-Fotografie | Site | Facebook
14.Eliane000 | Eliane van schaik photography | Site
15.Hamsterfan |Sylvana | Facebook
16.KimdeGroot94 | Kim de Groot | Site Facebook
17. Peca| Natascha | Site | Facebook
18. KylaLover | Vivian | Site
19. xbvn | Nine | Site & Facebook
20. xJikke | Jikke Patist | Site & Facebook
21. Wildwings | Nikki de Kerf | Site & Facebook
22. juulnoah | Julia / JT.Fotografie | Facebook & Site
23. Marcato | Suus Fotografie | Site Facebook
24. Larissa96 | Larissa | Facebook
25. annikeee19 | annike |Facebook
26. xWouter | Shirley | Site & Facebook
27. AvanKol | Anoek van Kol | Site & Facebook
28. Daantjee86 | Danielle hagedoorn | Facebook

Modellen
1. Duality | Justine | Blacky | ras (niet bekend) | Merrie | Kan los in de paddock, kan leuk showen en kan wat vrijheidsdressuur en is volledig tuigloos te rijden (mits ze niet te druk is) anders zowieso zonder zadel en bitloos, maar ook op neckring :) En als ze relaxed is en ze heeft er zin in wil ze ook wel op commando liggen. | Foto 1
Foto 2 Foto 3
2. Miesie22 | Mylene | Sarah | tinker | merrie | Lange manen en sokken en dikke staart. Kan helemaal los gereden worden in de paddock. Kan jambette, flemen, kusje en schudden op commando. Is een grote waterrat!
Foto 1 Foto 2 Foto 3
3. its_laraa | Miranda (geen bokt) | Sunny |fjord | Merrie | Rijd bitloos (hackemore & touwhalster), kan in de paddock met alles los, kan gereden worden met neckrobe, kan wat vrijheidsdressuur: Kus geven, teruglopen als je erachter staat, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, flemen, ja knikken, nee schudden, mooi staan, wijken, berggeit, knuffel, omkeren, volgen, voedsel weigeren, en als het rustig is wil Sunny misschien ook wel gaan liggen. |
4. daphiena | Daphne | Bono | oldenburgerXtuiger | Ruin |Kent veel oefeningen uit de vrijheidsdressuur waaronder: steigeren, compliment en buiging (liggen en zitten kan hij ook maar durft hij meestal niet op onbekend terrein)
Zolang de andere paarden in de buurt blijven (dus niet veel verder weg los gaan rijden) kan hij los in een paddock.
Hij kan met en zonder bit gereden worden en eventueel kan ik in de paddock kijken of met alleen een neckrope en zonder zadel (eventueel barebackpad) mogelijk is. | foto 1 | Foto 2 | Foto 3
5. TinkerBlove | veerle de jager | Rori | vos bonte tinker merrie | Ik doe met mijn paard rori veel aan grond werk
tijdens dat ik haar train heb ik haar altijd los bij me , dit om dat wij het allebij prettiger vinden ,
het is voor mij dan ook geen probleem om haar los in de padock te doen , ook durf ik het wel aan buiten de padock .Rori kan aan tricktraining kunsten het, flemen steigeren liggen zitten compliment en het buigen. | Foto 1 | Foto 2
6. GIandBIlove | Lieve De jager | Aeryn | Tinker merrie | Aan tricktraining kunsten kan ze het Compliment, Steigeren, spaanse pas, klasieke buiging, Om mij heen circelen (nog wat simpele trucjes) | Foto 1 Foto 2

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 21:02

Nog suggesties voor modellen?

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 23:17

Als er niet meer modellen bij komen zou k ze alle 6 wel voor de lens willen. Opdelen in 2x3 of zo

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 23:20

Dan blijft het concept hetzelfde. Dan komen deze 6 maar wel per 2 zoals het idee in de OP is beschreven. Anders moet je er 1tje steeds laten wachten en ik vind 2 paddocks opzetten persoonlijk wel genoeg (ook rekening houdende met andere strandgebruikers hihi :D)

Maar morgen als de fotografen bekend zijn kunnen we wel even kijken. Zelf ben ik ervoor om nog eventjes te proberen wat aanmeldingen te krijgen. Als we nu met 6 zijn er er meld iemand af hebben we totaal geem reserves meer waar we op terug kunnen vallen. Dus we zien morgen wel even :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 14:31

Ik heb geloot en dit is de uiteindelijke lijst geworden. Laat even weten of er evt. animo is voor een deel 2 (op een andere plek of deze plek weet ik nog niet) Dan maak ik daar even een lijstje van!

Ik kan helaas natuurlijk niet iedereen blij maken.. er waren zo onwijs veel aanmeldingen. Ik hoop dat iedereen tevreden is, en als je op de reservelijst staat en je denkt ik meld me af, meld het even! Ook hoor ik graag of de ingelote fotografen nog meegaan! Let op, ook reserves zijn belangrijk!! Ik heb al onwijs vaak meegemaakt dat zomaar de helft afvalt op het laatste moment, wel snap ik dat je zonder zekerheid deze dag niet zomaar vrij gaat houden maar ik zou zeggen hou het even in de gaten!

De fotografen op de 1e lijst zijn willekeurig geloot, de reserves heb ik op volgorde geloot.

Fotografen
1. Wildwings | Nikki de Kerf | Site & Facebook
2. JNSW | JNSW Fotografie | Site Facebook
3. Marjoow | MBShots | Facebook & Site
4. Marcato | Suus Fotografie | Site Facebook
5. Cchanny | ShootingShots | Site
6. Marlinda | Site | Facebook
7. KimdeGroot94 | Kim de Groot | Site Facebook
8. xJikke | Jikke Patist | Site & Facebook
9. Jenne | Silver - emotion | Site
10. Lara | Lara | Site

Reserve
1. xbvn | Nine | Site & Facebook
2. Phiep | Philippine | CreatingMoments Fotografie | Site
3. WildDreams | Sharon | Site
4. Sanne_com | sa-dyoshots | Site
5. Ilona | Ilona van Baalen Fotografie -| Site l Facebook
6. FR_Foto | Femke Rowel | Site
7. Eliane000 | Eliane van schaik photography | Site
8. Fem | Femke / FLinders-Fotografie | Site | Facebook
9. KylaLover | Vivian | Site
10. juulnoah | Julia / JT.Fotografie | Facebook & Site
11. xWouter | Shirley | Site & Facebook
12. Larissa96 | Larissa | Facebook
13. AvanKol | Anoek van Kol | Site & Facebook
14. sylvana6 | Sylvana de Bruin Fotografie | Facebook & Website
15. Peca| Natascha | Site | Facebook
16. Daantjee86 | Danielle hagedoorn | Facebook
17. annikeee19 | annike |Facebook

Voor de modellen geld, ik wacht nog eventjes of er meer modellen aanmelden.

Modellen
1. Duality | Justine | Blacky | ras (niet bekend) | Merrie | Kan los in de paddock, kan leuk showen en kan wat vrijheidsdressuur en is volledig tuigloos te rijden (mits ze niet te druk is) anders zowieso zonder zadel en bitloos, maar ook op neckring :) En als ze relaxed is en ze heeft er zin in wil ze ook wel op commando liggen. | Foto 1
Foto 2 Foto 3
2. Miesie22 | Mylene | Sarah | tinker | merrie | Lange manen en sokken en dikke staart. Kan helemaal los gereden worden in de paddock. Kan jambette, flemen, kusje en schudden op commando. Is een grote waterrat!
Foto 1 Foto 2 Foto 3
3. its_laraa | Miranda (geen bokt) | Sunny |fjord | Merrie | Rijd bitloos (hackemore & touwhalster), kan in de paddock met alles los, kan gereden worden met neckrobe, kan wat vrijheidsdressuur: Kus geven, teruglopen als je erachter staat, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, flemen, ja knikken, nee schudden, mooi staan, wijken, berggeit, knuffel, omkeren, volgen, voedsel weigeren, en als het rustig is wil Sunny misschien ook wel gaan liggen. |
4. daphiena | Daphne | Bono | oldenburgerXtuiger | Ruin |Kent veel oefeningen uit de vrijheidsdressuur waaronder: steigeren, compliment en buiging (liggen en zitten kan hij ook maar durft hij meestal niet op onbekend terrein)
Zolang de andere paarden in de buurt blijven (dus niet veel verder weg los gaan rijden) kan hij los in een paddock.
Hij kan met en zonder bit gereden worden en eventueel kan ik in de paddock kijken of met alleen een neckrope en zonder zadel (eventueel barebackpad) mogelijk is. | foto 1 | Foto 2 | Foto 3
5. TinkerBlove | veerle de jager | Rori | vos bonte tinker merrie | Ik doe met mijn paard rori veel aan grond werk
tijdens dat ik haar train heb ik haar altijd los bij me , dit om dat wij het allebij prettiger vinden ,
het is voor mij dan ook geen probleem om haar los in de padock te doen , ook durf ik het wel aan buiten de padock .Rori kan aan tricktraining kunsten het, flemen steigeren liggen zitten compliment en het buigen. | Foto 1 | Foto 2
6. GIandBIlove | Lieve De jager | Aeryn | Tinker merrie | Aan tricktraining kunsten kan ze het Compliment, Steigeren, spaanse pas, klasieke buiging, Om mij heen circelen (nog wat simpele trucjes) | Foto 1 Foto 2

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:09

Ik vind het echt jammer dat ik die dag niet kan, voor deel 2 ga ik graag mee :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 19:01

hamsterfan schreef:
Ik vind het echt jammer dat ik die dag niet kan, voor deel 2 ga ik graag mee :D

Leuk!

Ik vind het wel erg jammer dag het ineens zo stil blijft hier.. ik doe me best om een leuke meeting neer te zetten en steek er ook tijd in, verwacht dan ook wel wat inzet.

Aan het begin reageerde iedereen zo enthousiast en nu is het aklig stil hahaha

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:03

Ik probeer mij juist een beetje in te houden omdat ik nog geen idee heb of Saar mee mag! Het lijkt mij namelijk zo'n ontzettend gave meeting *\o/*

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:06

Aahh super jammer!! Ik doe ook graag mee met deel 2..

Ik denk eigenlijk dat het hier voornamelijk zo stil is, omdat er de laatste tijd (tot je bekendmaking van vandaag) niet heel veel was om op te reageren.. Want ik ga er vanuit dat iedereen er nog net zo enthousiast is als voorheen.

Heel veel succes in ieder geval met deze meeting, ik ben benieuwd naar de foto's :)

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:09

Wat leuk dat ik mee mag! Heb er erg veel zin in

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 19:10

Ja dat snap ik ook wel, maar meeste meetings die ik georganiseerd heb werd er veel actiever meegedaan dus dan zal het wel aan mij liggen dan haha.

Ik hoor graag of de fotografen die mee mogen nog modellen hebben die ze aan willen dragen.

Haha miesie , leuk toch dat je zo enthousiast bent! Je hoeft je niet in te houden hoor!

JNSW leuk dat je meegaat :D Heb er ook veel zin in ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken