Als het verplaatst wordt wil ik hey graag wel binnenkort weten want dan kan ik gewoon aangeven wel te kunnen werken de 28ste, dus gelieve hierin graag wel knopen doorhakken, niet verkeerd bedoeld hoor...
Ik sta op de oude datum als 4e reserve. Ik hoor graag wel snel op hoeveel ik eindig op de nieuwe datum. Mocht ik erg onderaan de reserve lijst staan hou ik mij namelijk vrij voor andere opdrachten
bellehorses
Geplaatst: 18-01-16 14:01
Is er nog een duidelijk overzicht van de modellenlijst en de reservelijst? Het is mij nu even niet meer helemaal duidelijk waar ik sta
wennie19
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-16 10:21
Hoi ik heb ff doormiddel van een schema opzet gekeken wat er mogelijk is en het zou op zondag ochtend kunnen als we om 9 uur beginnen en maar 6 modellen nemen. En nou mijn vraag aan de fotografen hebben jullie liever groepjes van 2 of kan 3 ook. want anders zouden er daar ook 2 van moeten afvallen
Dan zou ik zeggen pak de zaterdag? Mijn eerste trein gaat op zondag pas om 8 uur. Dus dat red ik niet als ik met Natasja mee rijdt.
Zou dan gewoon zeggen begin zaterdag, en dan om 10 uur uur verzamelen en half 11 beginnen. Ligt er aan de modellen hoeveel je doet 3 of 4? Maar je hebt dan wel ruimte gewoon!
Zondag is tot 12 mogelijk op het strand. Maar misschien handig om iedereen te vragen of ze zaterdag ook kunnen. Aan de hand van een pb eventueel? Ik kan zaterdag en zondag. Met 3 fotograferen kan, maar is niet handig (eerlijk gezegd)
Ik zou zondag ochtend om 9 uur best kunnen hoor (model). 2 groepjes, denk je dan aan verschillende fotografen en dus ook verschillende modellen per groepje? Of beide groepjes dan zelfde modellen? Want anders dacht ik zelf, degene die vroeg kunnen in het 1e groepje, degene die alleen later kunnen in het 2e groepje?
2 groepjes van verschillende modellen bedoeld ze, lijkt me. Fotografen zijn er de hele dag bij de meetings en kunnen zo veel verschillende modellen voor de lens krijgen
Vagebond2003
Geplaatst: 19-01-16 18:34
Anoniem schreef:
2 groepjes van verschillende modellen bedoeld ze, lijkt me. Fotografen zijn er de hele dag bij de meetings en kunnen zo veel verschillende modellen voor de lens krijgen
Ja, leek mij ook Maar dacht raag het maar even voor de zekerheid