[P] Fotomeeting Limburg BE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:28

dejoni schreef:
Ik zou niet te zeer focussen op vakanties, de vakanties in België / Nederland lopen namelijk niet gelijk. Wij hebben geloof ik ook niet echt een 'Paasvakantie', maar gewoon een dag vrij op de Paasdagen.

Misschien wel mogelijk een weekend van een vakantie?
Wat voor België dan misschien het eerste weekend van de vakantie is kan dan voor ons Nederlanders misschien het tweede / laatste weekend van de vakantie zijn :)

maar dit is net een meeting voor Belgen omdat nederland al 'zoveel' meetings heeft, dus we kunnen best naar Belgische mogelijkheden kijken he :p

xAnthea

Re: [P] Fotomeeting Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:31

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, Zoe... Iedereen mag meedoen lijkt me. Nederlanders gaan uitsluiten lijkt me imo ook niet correct. Iemand die net in Nederland woont, moet ook welkom zijn...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:33

xAnthea schreef:
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, Zoe... Iedereen mag meedoen lijkt me. Nederlanders gaan uitsluiten lijkt me imo ook niet correct. Iemand die net in Nederland woont, moet ook welkom zijn...

dat bedoel niet dat ze niet welkom zijn :p gewoon dat je nu dus meer rekening gehouden moet worden met mensen die minder vaak de kans krijgen om mee te doen (belgen dus)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:35

Gewoon een Belgische vakantie nemen :P
Of een zondag inplannen

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:35

Ik denk zelf dat vakanties onhandig zijn omdat er misschien wel veel mensen zijn die vrij moeten vragen. Daarbij is dat voor mij een periode waarin ik absoluut geen vrij kan nemen.

dejoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:38

Zoe, ik ben een van de Nederlanders die "vergeten" worden op fotomeetings, namelijk de Zuid-Limburgers :)

Het is voor mij simpelweg qua reistijd nauwelijks te doen om aan de reguliere fotomeetings mee te doen aangezien die vrijwel allemaal hogerop in het land zijn.
Als ik een paar kilometer verder over de grens had gewoond en een Belg was geweest, dan had ik evenveel kans gehad als nu.

Dit is trouwens totaal niet aanvallend bedoeld, maar veel fotomeetings zijn voor mij qua reistijd gewoon niet haalbaar dus als er bij mij net over de grens op een aantrekkelijke reistijd iets georganiseerd wordt is dat zeker iets waar ik blij mee ben :)

We kunnen zeker naar Belgische mogelijkheden kijken, maar als we die met Nederlandse mogelijkheden kunnen combineren is dat alleen maar fijn :)

Chimello, ik ben helemaal voor een belgische vakantie nemen *D
Kom maar op met die vakanties, helemaal geen probleem, jullie vakanties zijn namelijk net wat leuker :+

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:43

Ik vind het toch niet correct om het nu alleen voor de Belgen te maken. :o Kan aan mij liggen, maar ik vind het een beetje gemeen naar de Nederlanders toe.

Ook zeggen dat dit een meeting is voor de mensen die minder vaak de kans krijgen om mee te doen, lijkt me niet correct. Want dan kan je deze meeting veranderen naar 'normale paarden meeting'... Als ik nu naar de modellenlijst kijk, zie ik nu al 5 paarden die in andere meetings zo gekozen worden... :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:44

tuurlijk is het fijner, maar hier zijn ookal mensen die zeiden weekends niet te kunnen, mensen die zeggen door de week buiten vakanties niet te kunnen etc. daarom zeker gewoon de paasvakantie niet buiten sluiten :p
k kan altijd, eigenlijk buiten examenperiodes :p ik heb geen verplichte lessen en doe veel zelfstudie :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:46

Ik denk dat weekends toch het beste blijven. Alleen Belgische studenten hebben paasvakantie (en mensen die in het onderwijs staan). Dan moet je vaak al beginnen met verlof te nemen, en ik geef eerlijk toe, dat heb ik er niet voor over :P

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:46

Een datum prikken is altijd moeilijk maar in een weekend in een vakantie us dat den niet de perfecte oplossing?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:48

Ik ben ook gewoon Nederlands hoor, ik bedoel zelf alleen laten we de Belgische vakantieperiode als uitgangspunt nemen, en dan zal er vast wel een datum geprikt kunnen worden :j

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:48

dan heb je 26-27 maart, 2-3 april en 9-10 appril

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:53

En het voorgaande bericht over Belgische vakanties en Nederlanders is idd wat verkeerd opgevat denk ik.
Even duidelijk maken dat iedereen van waar en met wat voor paard dan ook welkom zijn om mee te doen met deze fotometing.

Ook denk dat als we een gids hebben, parking en teut ook nog eens een prachtige locatie is.... Is de keuze dan niet gemaakt?
In Kattevennen ben ik al een aantal keer gaan wandelen en je moet echt wel de weg weten voor er rond te kunnen plus veel open vlaktes om foto's te trekken zijn er helaas niet in de buurt, dan moet je al een heel stuk wandelen.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:56

En dan rond de paasvakantie?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:57

xAnthea schreef:
En dan rond de paasvakantie?

ik heb net die datums van de weekends in de paasvakantie opgezocht die hierboven iemand voorstelde ;)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:04

Ja maar dat is dus mijn vraag, het gaat dus zeker rond die periode zijn en niet in augustus?

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:08

Voor nu in Augustus plannen lijkt mij wel héél erg vroeg. Denk dat niemand nog vakantie plannen gemaakt heeft.
Tegen die tijd kan er altijd nog een meeting in augustus georganiseerd worden.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:09

Dan meld ik me voor deze meeting af... Ik vind het dan zelf niet interessant om zo ver te rijden voor die omgeving... Dan hou ik liever die datums vrij voor de andere meeting wat maar 20 minuten rijden is :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:24

Misschien kan iemand een poll maken met de datums van weekends in de paasvakantie dan kunnen we overzichtelijk stemmen. Ik zit op mobiel dus mij lukt het niet.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:28

Ik ga nu wel slapen omdat ik vroeg op moet, maar morgen wil ik wel een pol maken eventueel! :j
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 03-12-15 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:30

Ik bedoel voor datums. Mensen die de plaats in Genk kennen zeiden dat er weinig plekken waren die geschikt zijn voor foto's en dat je er snel verdwaald. En iemand anders had zich als gids voor Zonhoven aangeboden en gaf aan dat die locatie ideaal zou zijn. Dus ik neem aan dat dat dan de geschiktste keuze is?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 00:31

Zoe_97 schreef:
Ik bedoel voor datums. Mensen die de plaats in Genk kennen zeiden dat er weinig plekken waren die geschikt zijn voor foto's en dat je er snel verdwaald. En iemand anders had zich als gids voor Zonhoven aangeboden en gaf aan dat die locatie ideaal zou zijn. Dus ik neem aan dat dat dan de geschiktste keuze is?

zag het inderdaad pas te laat, te snel gelezen, heb het ondertussen al veranderd, oops :+
ja dat was ik haha

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 07:52

Ik zal deze avond een poll aanmaken voor de datums.

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:43

Ik geef me graag op als fotograaf, afhankelijk van de locatie.
Ook heb ik eventueel 2 herdertjes in de aanbieding die kunnen figureren :)

Lynn85 | Lynn | https://welshcorgicardigan.wordpress.com/ | 1 uurtje rijden vanaf Lommel

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 13:32

Als het in een weekend valt moet ik het gewoon op tijd weten zodat ik vrij kan vragen. Feestdagen kan ik sowieso nooit aangezien ik dan altijd moet werken..