Zoals eerder aangegeven kan ik 21 tot 24 niet, maar geeft niet, als de meeste anderen dan wel kunnen, vooral doen Mijn vakantie begint al een beetje vol gepland te zijn, plus werken, dus tja... Maar ik houd het in d gaten voor het geval dat!
Eline_S_S
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-15 13:28
Zouden jullie misschien in een quote kunnen zetten wanneer iedereen kan? 20 december - Eline_S_S
24 december - Eline_S_S
28 december - Eline_S_S
PlienR
Geplaatst: 07-12-15 13:34
Eline_S_S schreef:
Zouden jullie misschien in een quote kunnen zetten wanneer iedereen kan? 20 december - Eline_S_S - PlienR
24 december - Eline_S_S - PlienR
28 december - Eline_S_S
Annienke
Geplaatst: 07-12-15 15:43
PlienR schreef:
Eline_S_S schreef:
Zouden jullie misschien in een quote kunnen zetten wanneer iedereen kan? 20 december - Eline_S_S - PlienR - Annienke
24 december - Eline_S_S - PlienR - Annienke
28 december - Eline_S_S - Annienke
xLeoniee
Geplaatst: 07-12-15 16:08
Eline_S_S schreef:
Zouden jullie misschien in een quote kunnen zetten wanneer iedereen kan? 20 december - Eline_S_S - PlienR - Annienke
Mij maakt het niet uit.. tis voor ons maar 10min lopen. Zandvlakte is wel handig idd. Heb je al plekken uitgezocht en een schema gemaakt wie waar en wanneer moet zijn?
Haha het is handig dat je even een tijdsschema maakt en bedenkt waar je wil fotograferen. Dat er bijv op elke plek een fotograaf staat zodat je dus verschillende fotos hebt. Als je dat hebt bedacht kun je op die manier een schema maken van wie waar staat en wie bij welke fotograaf moet zijn.
Ik wil opzich wel mee nog steeds, sta ook op het lijstje zit alleen wat met vervoer? Komt er iemand langs Groningen of een station daar ergens in de buurt?