Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Er is blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan met het versturen van de mail. Hij stond nog in mijn sent items.Ik heb ze zojuist gemaild. Hopelijk horen we snel van ze.
http://www.museumstoomtram.nl/nl/gebouwen
Anders moeten we idd even op zoek naar een andere lokatie.
Bagheera_206 schreef:Dilemma... Als we binnen in die stationnetjes willen fotograferen kost het 50 euro per uur en ben ik bang dat we het misschien niet redden qua budget. Dan zouden we eerst buiten moeten fotograferen en dan 30 minuten per model moeten wisselen en dan het zelfde rondje nog een keer, maar dan binnen zodat we maar 2 uur hoeven te huren en we dan aan 100 euro zitten. Buiten is namelijk gewoon gratis.
Bij de backup lokatie is het gewoon per persoon 7,50 euro entree, maar is pas vanaf 1 maart open.
Bagheera_206 schreef:Dilemma... Als we binnen in die stationnetjes willen fotograferen kost het 50 euro per uur en ben ik bang dat we het misschien niet redden qua budget. Dan zouden we eerst buiten moeten fotograferen en dan 30 minuten per model moeten wisselen en dan het zelfde rondje nog een keer, maar dan binnen zodat we maar 2 uur hoeven te huren en we dan aan 100 euro zitten. Buiten is namelijk gewoon gratis.
Bij de backup lokatie is het gewoon per persoon 7,50 euro entree, maar is pas vanaf 1 maart open.
Marjoow schreef:Bagheera_206 schreef:Dilemma... Als we binnen in die stationnetjes willen fotograferen kost het 50 euro per uur en ben ik bang dat we het misschien niet redden qua budget. Dan zouden we eerst buiten moeten fotograferen en dan 30 minuten per model moeten wisselen en dan het zelfde rondje nog een keer, maar dan binnen zodat we maar 2 uur hoeven te huren en we dan aan 100 euro zitten. Buiten is namelijk gewoon gratis.
Wat is er binnen en wat is er buiten??