Heb wel foto's van de omgeving hier in mijn topics staan, als jullie willen kan ik wel wat oprakelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Zit net te denken.. weet je wat bv wél leuk zou zijn hier? Een buitenrit/wandeling waarbij dat op bepaalde vooraf bepaalde punten foto's gemaakt worden. Dat fotografen meewandelen of eventueel met de auto tot op een bepaald punt gaan ofzo. Dan kan je een aantal mooie punten meepikken en zit je niet op 1 plek vast..
chimello schreef:Ik zet liever geen ander paard naast een hengst op de trailer
[ Afbeelding ]
Ik kan Bones meenemen, ik heb een cognac set voor hem, kan eventueel voor een keer mijn westernspullen gebruiken als daar meer interesse voor is.
Of ik kan een van de veulens meenemenSansa bijvoorbeeld.
[ Afbeelding ]
[***] schreef:dan is het mss beter om aan bossherhof te parkeren zit je sneller op de haverweg enzKan, maar het was maar een voorstel. Heb het ook niet over een rit van 20 km enkel galopperen ofzo
Nu gaat er heel veel organisatie en gedoe zitten om, cru gezegd, een paar foto's op een zandvlakte of een bospad te maken.. Als je bv kattevenia zou nemen wandel je ook niet van de parking af recht in het mooiste stukje bos. De oudsberg kan je ook niet met de trailer op parkeren, etc. Dus wandelen en buiten zijn moet er sowieso gebeuren, daarom dat het mij leuk leek om er een dagje van te maken en nog wat van de omgeving te zien + op verschillende plekken mooie foto's te hebben.
Maar zoals gezegd: was maar een voorstel
kimz_angel schreef:chimello schreef:Ik zet liever geen ander paard naast een hengst op de trailer
[ Afbeelding ]
Ik kan Bones meenemen, ik heb een cognac set voor hem, kan eventueel voor een keer mijn westernspullen gebruiken als daar meer interesse voor is.
Of ik kan een van de veulens meenemenSansa bijvoorbeeld.
[ Afbeelding ]
Feitje![]()
Dan kom ik gewoon mee met olafje
[***] schreef:Kan, maar het was maar een voorstel. Heb het ook niet over een rit van 20 km enkel galopperen ofzo
Nu gaat er heel veel organisatie en gedoe zitten om, cru gezegd, een paar foto's op een zandvlakte of een bospad te maken.. Als je bv kattevenia zou nemen wandel je ook niet van de parking af recht in het mooiste stukje bos. De oudsberg kan je ook niet met de trailer op parkeren, etc. Dus wandelen en buiten zijn moet er sowieso gebeuren, daarom dat het mij leuk leek om er een dagje van te maken en nog wat van de omgeving te zien + op verschillende plekken mooie foto's te hebben.
Maar zoals gezegd: was maar een voorstel