Mandarijn schreef:Anouk, zou ik misschien met jou mee kunnen rijden vanaf Arnhem? En hoe laat zou ik daar dan moeten zijn?
Prima! Wil iedereen die mee wil rijden mij een pb doen? Met telefoonnummer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keona1 schreef:Ochtend modellen graag om 9.15 aanwezig, dan van 9.30 - 10.55 portretfoto's en van 11.30-12.00 rijfoto's.
Middag modellen graag 12.45 aanwezig, en dan van 13.00-14.35 portretfoto's en van 15.10-15.40 rijfoto's.
Morgen maak ik de schema's op basis van de volgende indeling:
Ochtend:
1. Dax - Tinkermuts
2. Aslan - Dies_7
3. Diesel - Dies_7
4. Pony - Daniantje
5. Manchester - Birmaantje
Middag
6. Jessie- MDegen
7. Florence - xNicolx
8. Parola - Fairytail
9. desireeee_x (heb je nog een foto + naam van je paard?)
10. StevieBoy - MDegen
Er kan nog in geschoven worden laat dit dan zsm weten.
NAIWHL schreef:Gezien mijn pb mag mijn plek wel vergeven worden aan iemand die zeker weet dat ie kan Anoek
Zou het zonde vinden als ik toch moet laten weten dat ik niet kom en de reserve heeft er al geen rekening mee gehouden. Dan gun ik mijn plek sowieso door
NAIWHL schreef:Gezien mijn pb mag mijn plek wel vergeven worden aan iemand die zeker weet dat ie kan Anoek
Zou het zonde vinden als ik toch moet laten weten dat ik niet kom en de reserve heeft er al geen rekening mee gehouden. Dan gun ik mijn plek sowieso door
sanowa schreef:zoeken jullie nog modellen? ik zou ook wel graag mee willen doen met mijn haflinger.
[ [url=m/XDKVvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Keona1 schreef:sanowa schreef:zoeken jullie nog modellen? ik zou ook wel graag mee willen doen met mijn haflinger.
[ [url=m/XDKVvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja leuk!! Je kan er in de ochtend bij!wat is zijn/haar naam?
G
En iedereen heeft de openingspost goed gelezen en gezien dat er €7,50 contant (liefst gepast) meegenomen wordt zaterdag voor locatiehuur?