Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drico schreef:Maar HO eventjes, iedereen komt nu aan met allerlei locaties terwijl dat niet echt de bedoeling was haha
Als iedereens voorkeur uitgaat naar de locatie van de stal van Tess, dan wil ik graag dat iemand anders de meeting overneemt want dan zal die waarschijnlijk eerder plaats vinden.
Maar als het mensen niet uitmaakt wil ik deze meeting gewoon laten voor wat het is, dus locatie Kwintelooijen maar het dan verschuiven naar volgend jaar (eerste maanden en anders voorjaar)
horserider22 schreef:Stemt iedereen hier mee in?
Dan kan Drico er bij zijn bij een meeting in het voorjaar, hebben we twee mooie locaties, en twee thema's (en bij de stal eventueel het paard van Tess erbij voor op een paar foto's met bijpassende accessoires).
Cchanny schreef:horserider22 schreef:Stemt iedereen hier mee in?
Dan kan Drico er bij zijn bij een meeting in het voorjaar, hebben we twee mooie locaties, en twee thema's (en bij de stal eventueel het paard van Tess erbij voor op een paar foto's met bijpassende accessoires).
Nee ik vind het niet kunnen. TS komt het het idee en ik vind het net zo eerlijk als zij bij de meeting kan zijn.
Ga eigenlijk niet 2 keer heen en weer rijden voor praktisch dezelfde foto's.![]()
Er gaat erg veel tijd zitten in het heen en weer rijden en de nabewerking
[naam] schreef:Ik wil mij ook graag opgeven als fotograaf (afhankelijk van de datum tegen die tijd)
Ik stuur je een pb!
horserider22 schreef:Cchanny schreef:Nee ik vind het niet kunnen. TS komt het het idee en ik vind het net zo eerlijk als zij bij de meeting kan zijn.
Ga eigenlijk niet 2 keer heen en weer rijden voor praktisch dezelfde foto's.![]()
Er gaat erg veel tijd zitten in het heen en weer rijden en de nabewerking
Als je terug leest kan je zien dat er is besloten het bij 1 meeting te houden en deze te verplaatsen naar 2016.