Zodra iedereen hun voorkeur heeft doorgegeven ga ik direct aan de slag met het schema, zoals op de vorige pagina ook stond aangegeven. Weet iedereen waar die aan toe is.
Iedereen in de middag gaat uiteraard niet en ik moet ook even vogelen met hengsten/merries. Dus ik doe mijn best qua voorkeur, maar het is mogelijk dat ik niet iedereen happy kan maken.. maar dat hou je altijd wel. Maar omdat we bijvoorbeeld geen rijfoto's hebben beginnen we natuurlijk al iets later in de ochtend dus dat scheelt voor een hoop mensen denk ik ook al aardig wat. Hoop ik.
Ik zit met de tijd dat stal open gaat. Gaat pas open om negen uur. Is wel voor mij een klein stukje (20 minuten hooguit), maar heb m nog nooit zelf op de trailer gehad. Ze zeggen dat ie er heel braaf op loopt, maar je weet t niet haha En ik wil mensen niet te belachelijk vroeg hun bed uit schoppen als ze zo lief zijn me te rijden. Andere kant, als t vroeg schema bekend is, kan ik mensen voorbereiden op vroeg hun bed uit moeten
Ik denk dat ik t dan wel zou moeten redden. Middag heeft wel nog steeds de voorkeur, maar bij ramp zou t mogen als ik ook een trailer en chauffie kan vinden. Volgens mij ben ik de enige die van zo dichtbij komt?
Snap ik, maar denk dat ik uiteindelijk toch een paardentaxi oid zou moeten bellen en dan zit je toch al gauw aan middag tijden... Maar als ik genoeg tijd heb om alles te regelen, dan hoop ik dat ik t voor elkaar ga krijgen
Cyn, begint het echt om half 11? Monica met Erogant kan alleen in de ochtend en ook alleen als ze de eerste is. 10.00 beginnen zou dus ook kunnen eventueel...