Ik heb nog nooit meegedaan aan een fotomeeting, maar lijkt me leuk om een keer mee te maken! Ik zou als het een beetje in de buurt is wel willen komen met m'n Fries! Ik woon in Finsterwolde, noord-oost Groningen.
Ik wil mijn blondje ook wel opgeven hoor Staat in Oostwold bij leek
Ballard_L
Geplaatst: 07-02-16 19:27
Ah leuk, ik heb wel animo! Ik heb een Welsh Cob van 3 jaar. Kan zowel onder het zadel als los (wel in een paddock oid.) Hij is op het moment voor de helft geschoren
Hij staat in Drachtstercompagnie. Als het niet lukt om met paard te komen wil ik wel mee als fotograaf
Misschien een idee om een meeting te organiseren in friesland, Groningen en Drenthe? Aangezien bijna iedereen wel mee wil doen maar afhankelijk zijn van de locatie/niet te ver willen rijden?
Dat volgt allemaal in een nieuw topic om het overzichtelijk te houden. Opgeven kan in het nieuwe topic. Anders wordt het allemaal erg verwarrend. Als het zover is volgt hier een link.
Oké, spannend! Hoop dat we van de partij kunnen zijn!
Ballard_L
Geplaatst: 01-03-16 09:18
Ik ben benieuwd of het een beetje lukt? heb wel zin in een fotomeeting. Eigenlijk zoveel zin dat ik erover denk om er zelf eentje te organiseren, maar wacht het hier nog even af