[P] FM Stabrechtse Heide NB Natuurlijke schoonheid 23/08

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Re: [P] FM Stabrechtse Heide NB Natuurlijke schoonheid 23/08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 19:08

Afbeelding

Dit lijkt me geen verkeerde tegemoetkoming?
Eventueel kan de pauze ingekort voor meer tijd voor het een of ander ;)

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:19

Ik wil mij eventueel wel aanmelden als fotograaf, ben alleen wel afhankelijk van OV. Met een adres kam ik kinken of het haalbaar is, zo niet gaat het niet, tenzij iemand mij toevallig kan oppikken ;)

Alleen wel even een vraagje. Is het nou de bedoeling dat je als fotograaf twee paarden doet in doe 15 minuten, of dat je maar een an de twee van elk koppel voor de lens hebt met portret?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:26

Ik rijd vanuit tilburg. Kan je wel ergens oppakken!

20 min is idd ruim maar dan moet je ook nog de tijd hebben om naar locaties te lopen en terug. Ging op vorige meetings altijd goed ! :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 19:27

karlli schreef:
Ik wil mij eventueel wel aanmelden als fotograaf, ben alleen wel afhankelijk van OV. Met een adres kam ik kinken of het haalbaar is, zo niet gaat het niet, tenzij iemand mij toevallig kan oppikken ;)

Alleen wel even een vraagje. Is het nou de bedoeling dat je als fotograaf twee paarden doet in doe 15 minuten, of dat je maar een an de twee van elk koppel voor de lens hebt met portret?

Ov bereikbaarheid is erg lastig, maar er wil vast iemand je op pikken.
Beetje het idee dat als de ene leuk kijkt de andere even kan chagrijnen, dus 2 paarden in 15 minuten eigenlijk ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:28

Oh dat zie ik nu pas. Waarom maak je niet gewoon een middag en ochtendgroep? Sorry met deze planning meld ik me af.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 19:30

Fading schreef:
Oh dat zie ik nu pas. Waarom maak je niet gewoon een middag en ochtendgroep? Sorry met deze planning meld ik me af.

Kan ik ook doen, maar dat lijkt me voor fotografen dan weer een lange dag worden?
Nog best lastig iedereen tevreden te stellen zie ik wel :')

lovecuarzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:30

ik vind het persoonlijk niet fijn dat je 2 paarden tegelijk moet gaan fotograferen..

je kan beter dan 2 fotografen op 1 paard doen..

ook is het niet altijd handig met vreemde paarden bij een..

Lientjuhh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:31

Een ochtend groep en middag groep is ook wel fijn, dan is het voor de paarden ook wat rustiger denk ik dan wanneer er nog 7 paarden zijn en ze met 2en tegelijk op de foto moeten

Wordt er een paddock gemaakt? Dan kan mijn pony wel los lopen voor bewegingsfotos, longeren kent ze niet (ze is ook pas 1 :D )

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:32

Oei, ik vind een paard in 15 minuten soms al redelijk kort kwa tijd. Mochten het er twee blijven in die tijd, houd het op. Je houd dan effectief 5 minuten per paard over.

Oh, Zie net dat Fading ook zelfde denkt, maar iniedergeval fijn mocht het doorgaan dat iemand mij ergens kan oppakken haha :)

Dan liever ochtend en middag groep voor mij en dan inderdaad 2 fotografen per model, kan er ook nog van elkaar geleerd worden.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 19:32

lovecuarzo schreef:
ik vind het persoonlijk niet fijn dat je 2 paarden tegelijk moet gaan fotograferen..

je kan beter dan 2 fotografen op 1 paard doen..

ook is het niet altijd handig met vreemde paarden bij een..

Het idee is eigenlijk dat je met 2 fotografen bent en je dus 1 op 1 kan kiezen of niet. De paarden kunnen natuurlijk best een stukje uit elkaar staan, de kans ze ze allebei leuk kijken lijkt me niet heel groot.

Ik kijk nog wel even voor wat alternatieve planningen :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 19:40

Afbeelding

Dit wel beter?
Ik ga zo'n lange dag alleen zelf niet helemaal vol maken vrees ik :o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:51

Voor fotografen is het erg normaal om 2 groepen te hebben, ik ervaar zelf als fotograaf dit als vermoeiende maar onwijs leuke dagjes uit :+.

Ik rij vanaf Den Bosch, dus ik kan ook mensen oppikken. Ook op station Heeze mocht t makkelijk zijn voor iemand!

Als interessevraagje en meedenkvraagje; hoeveel fotografen heb je nu en hoe veel modellen?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 19:57

Modellen:
1. Kim / Diva
2. Oda
3. Pepper
4. Tango
6. Heike
7. Google
? 8. Amethist

Fotografen:
1. Fading
?2. Britt_E
3. lovecuarzo
4. Karlii
5. Jikkeee

Correct me if I'm wrong, ik heb het vermoeden dat ik een fotograaf ben vergeten.
Laatst bijgewerkt door Azmay op 10-08-15 20:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Libbylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:01

Mocht er nog plek zijn of iemand onverhoopt uitvallen dan meld ik me nog graag aan met mijn 7 jarige vos KWPN merrie. Ik zal de ontwikkelingen hier even volgen :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:02

Je bent mij als fotograaf vergeten :Y)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 20:05

Jikkeee schreef:
Je bent mij als fotograaf vergeten :Y)

Dat dacht ik al :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:22

Ik kan kijken of ik een extra fotograafje geregeld krijg. Zij is alleen wel heel erg onervaren (lees: nog niet heel lang een eigen camera nog weinig met paarden gewerkt), en heeft geen bokt. Maar dan heb je wel 6 fotografen in ieder geval in de ochtend. Want Britt moet na de ochtendgroep weg.

En je hebt 7 modellen als ik goed tel toch? Want dan zou je een ochtendgroep van 4 kunnen houden en een middaggroep van 3 kunnen maken dan zou 1 fotograaf alleen werken en dan heb je toch 2 groepen...

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 20:29

Wat is voor jou de planning dan Azmay? Na de ochtend weg? want ik vind persoonlijk dat bij organiseren van een meeting het wel zo prettig is als deze persoon de hele meeting aanwezig is.

Wat is nou de planning van losgooien? Elk paard wat kan/wilt en anders rijden? Wie heeft er paaltjes en draad?

Kwa sations in EIndhoven het allermakkelijkste voor mij maar dat is heel onhandig met ophalen. Heeze is ook geen probleem :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 20:34

karlli schreef:
Wat is voor jou de planning dan Azmay? Na de ochtend weg? want ik vind persoonlijk dat bij organiseren van een meeting het wel zo prettig is als deze persoon de hele meeting aanwezig is.

Wat is nou de planning van losgooien? Elk paard wat kan/wilt en anders rijden? Wie heeft er paaltjes en draad?

Kwa sations in EIndhoven het allermakkelijkste voor mij maar dat is heel onhandig met ophalen. Heeze is ook geen probleem :)

Mijn mentale en lichamelijke toestand staat een hele dag meeten op het moment gewoon echt niet toe helaas, ik zal er in de ochtend zijn en daarna kan ik niets meer garanderen. Als iemand anders de meeting op zich wil nemen vind ik het overigens ook prima :o

Britt_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:47

Als dit het schema is, meldt ik mij af. Ik ga niet maar 15 minuten per paard fotograferen. En ik moet om 12 uur weg naar de volgende fotografie opdracht.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 22:06

Ik heb zelf helaas echt geen tijd, werk , opdrachten, kampleiding en nog eigen meetings staan. Ik kan dus ook niks overnemen, maar mocht er niks overgenomen of geregeld worden voor de middag kwa organisatie weet ik niet of dat veel zin heeft, maar neem aan dat er vast wel andere mensen zullen zijn.

Maar nogmaals dan even mijn vraag. Hoe zit het met het losgooien/rijden en materiaal daarvoor?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:20

Enkel een ochtend voor zoveel paarden en minder fotografen zal voor beide niet Prettig werken denk ik.

Het laatste schema klinkt goed! Ik kom graag in de middag ivm een festival waar ik de dag ervoor ben. Maar een ochtendplek zou ik ook niet weigeren uiteraard.

Als je het zelf niet de hele dag volhoudt is dat vervelend natuurlijk. Misschien kun je er een mede organisator bij halen? :)

Overigens zal ik mijn paard niet losgooien. Longeren en rijden geen probleem.

Lientjuhh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:30

De meeting duurt maar 2 uurtjes langer nu met de modellen verdeeld over ochtend en middag, kun je die 2 uurtjes langer echt niet aan?

Ik zit het liefst in de ochtend groep samen met mara(odatje) aangezien zij nog moet werken in de avond :)

Ik heb eventueel wel prikpaaltjes en draad, zou dan even moeten kijken hoe ik die op de hei krijg aangezien ik te voet kom met mijn pony, misschien dat een van mijn ouders die even zou willen brengen, zal dat morgen eens vragen :)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 23:34

In principe heb je 15 min voor portret en 15 voor los, dus samen sta je toch een half uur te fotograferen op een paard, of zie ik dat nu verkeerd?
Is het losgooi of rijden of mag je ook allebei?

Ik heb vervoer kunnen regelen dus ben er ook met Amethist. Zou dan graag in de middaggroep gaan omdat ik moet werken tot 11.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 09:26

Ik denk dat ik me maar afmeld, de modellen zijn niet echt geweldig en de organisatie is nou ook niet echt goed!

Ik wens jullie veel plezier!