Ik kom helaas van de andere kant SternPhoto. Ik hoop dat er iemand is waarmee je kan meeliften! Bedankt voor de uitleg Jis, excuses dat ik niet zo actief ben/was in het topic heb t mega druk. Ondanks dat heb ik erg veel zin in de meeting
Ik meld me helaas af mocht er een vervolg komen hoor ik het graag. Ik hou er niet van om op de dag zelf af te melden, maar hier kan k ff niks aan doen helaas
Phiep heeft alvast bericht met de vraag of ze nog wil en kan komen met haar duo. Omdat het zo kort dag is kan ze reageren tot 10 uur vanavond. Geen reactie dan wil ik door naar de volgende.
Als het 1 groep wordt duurt het ook langer deniseqn, dan is het 1 op 1 en krijg je 5 rondes. Wat ik prima vind maar weet niet of je 1 uur weg gaan dan redt, tenzij we eerder beginnen.
deniseqn
Geplaatst: 21-08-15 17:33
1 op 1 is voor mij geen probleem. Dan kan je inderdaad toch gewoon rond de bedachte tijd beginnen? Ik hoef niet per se om 1 uur weg hoor, en het is jouw meeting, dus je hoeft niet naar mij te luisteren hoor, haha . Was meer gewoon bedoelt als mogelijkheid .
Het maakt mij ook niet uit hoe lang het duurt zondag hoor, alleen na afloop is het minder werk Maar even voor mijn beeldvorming, we hebben nu 5 modellen? Dus als het er 5 blijven fotograferen we alleen en als het er 6 worden fotograferen we in 2tallen?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-15 17:44
Hou wel graag rekening met de wensen van de mensen die komen......ik snap hem Leora.
Ja dat in 2tallen was de bedoeling maar nu wordt dat misschien alleen. Stel er komt nog wel een hondje bij dan werkt 1 fotograaf alleen. Want een 6e fotograaf zie ik niet meer komen eigenlijk.
Ik las in het topic dat Story wel graag wil komen en het topic in de gaten bleef houden, staat 2e reserve.