Sure_lee schreef:Outfits heb ik wel. Accessoires niet veel in boho style iig. Wel wat armbandjes en oorbellen.
Neem anders mee wat je hebt, dan kijken we bij het startpunt hoe en wat 
Happinez schreef:Zo ik heb vakantie , tijd om wat actiever mee te praten.
Hoe ver is de locatie ongeveer ? eventueel heb ik nog denk ik nog wel zo'n beige hang stoel die je eventueel in een boom kan hangen. ( als ik die van mijn broer uit z'n tuin mag pikken

)
Is het ook al bekend of er wel een MUA komt ?
De locatie is ongeveer 900 meter lopen. Het grootste gedeelte van de tijd zullen we waarschijnlijk op de heide zelf lopen. Daar staan enkel wat dennenbomen.
Het eerste stukje waar we lopen is wel bos.
Ik neem zelf dit keer geen spullen mee, enkel wat kleding en accessoires. Anders krijg je steeds een zelfde soort setting.
Ik wil jullie allen dringend adviseren om na de meeting een douche te nemen en te controleren op teken. Vooral in de huidplooien (denk aan knieholtes, oksels, achter je oren enz.). Het schijnt nogal een hoogseizoen te zijn daarin. En zeker als we de heide door gaan lopen loop je altijd een risico.
Om het te kunnen voorkomen neem ik een product met DEET mee, iedereen moet in ieder geval haar benen daarmee insmeren. Ook neem ik uit voorzorg een tekentang mee.
Niet om jullie bang te maken, maar voorkomen is beter dan genezen 
MUA is nog niets over bekend.