Leuk! Vorig jaar zou er ook een meeting georganiseerd worden op het balloerveld, die ging helaas niet door.. Ben ik nog op tijd om mij aan te melden als model?
Jammer Jabbie! Volgende keer beter. Ja een heerlijke locatie inderdaad!
Eva: je kan je altijd opgeven! Ik twijfel nog of ik je dan als reserve zet of dat je ook wordt meegerekend voor de stemmen. Aangezien we al best veel modellen hebben om uit te kiezen. Dus opgeven kan altijd!
Eva
Geplaatst: 11-06-15 22:46
Dat zal natuurlijk wel leuk zijn, als er ook op mij gestemd kan worden De datums kan ik in principe allemaal, als ik geen vervoer kan regelen kan ik altijd nog te paard haha, woon dicht bij het baloerveld.
- Boktnaam: Eva - Naam: Eva - Naam paard: Elano, - Ras: Westfaler
Als het goed is zijn hier wat foto's van hem, zit op mijn telefoon dus weet niet precies hoe dat allemaal werkt
Edit; ze doen het dus niet met de img er voor, iemand die dit misschien voor mij kan doen?
Nicole21
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-15 21:04
Ik neem aan dat iedereen die zich heeft aangemeld nog steeds beschikbaar is!
Ik wil bij deze dan ook de opgave voor modellen in zoverre sluiten dat wanneer je, je nu nog opgeeft je sowieso op de reservelijst komt te staan!
Voor de modellen en fotografen die zich al hebben opgegeven: een dezer dagen stuur ik de fotografen een lijst met alle modellen zodat er gestemd kan worden. Als de (meeste) stemmen binnen zijn zal ik dit in het topic bekend maken!
Mignonne je staat nu nog wel op de reservelijst. Er zijn niet super veel fotografen dus je hebt nog wel kans dat als er een fotograaf uitvalt, je alsnog meekan!
Als het goed is hebben alle fotografen, behalve Rosan, een pb! Rosan, je had aangegeven liever met je paard te willen, daarom laat ik jou niet mee stemmen! Voor Marthe geldt dat haar paard niet mee wordt genomen in de stemming omdat zij liever als fotograaf komt. Deze zal dus als reserve komen.
Ik wil het eerst houden op 5 modellen en 5 fotografen, maar als later blijkt dat 6 eventueel ook haalbaar is doe ik 6 modellen en fotografen!
Ik heb nu de volgende aanmeldingen:
Fotografen: 1. Xlovelove- Nicole 2. IsaCalixa- Isabelle 3. Hollyfield- Ramona 4. CoronaLime- Linda 5. Tigress- Marinda 6. Love_Rosie- Rosan (gaat alleen als fotograaf als paard niet wordt gekozen) 7. Gydja- Marthe 8. Mignonne 2403- Mignonne
Ik zie me zelf 2x tussen de modellen staan Ik heb wel 2 paarden maar om nou 2 paarden mee te nemen en als fotograaf mee te gaan lijkt me een beetje te veel hahaha.
En de dag na de fotomeeting ga ik op trektocht. Ik zal dus niet direct (de week die daar op volgt) de foto's gaan na bewerken. Pas de 24e augustus. Ik hoop niet dat dit een probleem is?
Ik moet me helaas afmelden als model, de kleine is al zo'n boef dat ik met hem niet op pad durf met de trailer. Zodra ie afgespeend is ga ik zonder zijn moeder oefenen dat gaat hopelijk beter.
Nicole21
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 21:03
carika schreef:
Ik moet me helaas afmelden als model, de kleine is al zo'n boef dat ik met hem niet op pad durf met de trailer. Zodra ie afgespeend is ga ik zonder zijn moeder oefenen dat gaat hopelijk beter.
Heel jammer, maar begrijpelijk!
Nicole21
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 20:52
Een verzoekje aan de fotografen om je voorkeur voor modellen even door te geven via pb!
Is er eindelijk een meeting bij het Balloërveld, komt de datum erg beroerd uit. Ik doe even een stipje, mocht mijn afspraak vervallen en jullie hebben toevallig een fotografe nodig, dan wil ik wel inspringen goed?
Overigens moet je voor deze locatie wel toestemming vragen gezien je anders een flinke boete kunt krijgen.
Ahh jammer! Haha. Als het een succes wordt wil ik het zeker nog een keer doen, zal jou in ieder geval dan pb'en en de modellen die nu afvallen wil ik dan ook pb'en!
Ja daar heb ik inderdaad naar gezocht. Had al een mail gestuurd naar staatsbosbeheer maar uiteraard geen bericht terug. Dat is inmiddels wel weer een tijdje geleden, dus denk dat ik ze maar gewoon opbel en vraag naar de boswachter van dat gebied. Weet jij misschien zo hoe dat zit? Kon ook niet het telefoonnummer van de boswachter in kwestie vinden. En als je toestemming vraagt is het dan sowieso in orde?
Nee het is dan niet sowieso in orde, je moet echt toestemming hebben. er is eerder een meeting daar geweest, in.. 2011 denk ik. Daar staat misschien wel meer informatie in of is iemand aan wie je het kunt vragen.
Ja dat bedoelde ik inderdaad ook. Ik baal er van dat ik geen reacties krijg op mijn mails.. Ik zal in ieder geval even zoeken naar wie jij bedoelt en morgen sowieso even bellen naar staatsbosbeheer!
Ik maak morgen ook het lijstje met stemmen bekend. Mis nog steeds van twee fotografen hun lijstje, erg jammer. CoronaLime ik neem aan dat jij wel mijn pb's krijgt? En dat je ook nog wel mee gaat als fotograaf?
Ik heb trouwens ook nog een aanmelding via pb gehad vorige week (van een model). Zij komt dus op de reservelijst te staan.
Sorry, nog steeds geen tijd gehad. Had het bestand op wero geopend toen het rustig was, en vervolgens ging de AA op de telefoon en is het een kwestie van doordrillen
Ik zal zo even kijken of ik hem nog hier op deze compu kan krijgen, dan ga ik even wat eerder naar bed om te stemmen