Heb de laatste tijd veel toetsen gehad dus even geen tijd om een schema te maken, maar dit weekend heb ik wel tijd om die te maken. Was van plan om rond een uur of 1 te beginnen
@suusenmalvin Ja hoor tuurlijk @apollootje ja, maar helaas heb ik al 2 afmeldingen had nog zo gezegd dat iedereen zeker moest weten dat ie kon voordat ze zich opgaven maar ja...
Ik was op het moment van aanmelden ook zeker. Maar soms komt er iets tussen en in dit geval gaat familie voor. Sorry.
Manon_B
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-15 19:04
Zijn er nog fotografen die graag samen in een groepje willen? Of mensen die het niet erg vinden om alleen te gaan? Dan kan ik daar rekening mee houden met het schema we zijn overigens nog steeds op zoek naar 1 fotograaf, dus wie weet nog iemand?
Dames, helaas slecht nieuws.. Ik heb Femme gisteren op drie benen uit de paddock gehaald. Ze staat aan de Metacam en helemaal ingezwachteld. Het is niet goed in ieder geval. Bij deze zal ik me dus ook af moeten melden voor zaterdag.. Ik wens jullie een leuke en gezellige dag toe! Ben benieuwd naar de foto's die eruit komen.
Heb nog 2 afmeldingen van fotografen binnen, als we geen vervangers kunnen vinden moeten we de meeting helaas afblazen Ben dus hard op zoek naar nieuwe fotografen, wie weet nog iemand?
FR_Foto
Geplaatst: 20-06-15 19:05
Manon_B schreef:
Heb nog 2 afmeldingen van fotografen binnen, als we geen vervangers kunnen vinden moeten we de meeting helaas afblazen Ben dus hard op zoek naar nieuwe fotografen, wie weet nog iemand?
Wat jammer zou dat zijn!! Ik ga de topic even delen!! Wie hebben zich afgemeld?
Ik heb mij idd per pb afgemeld wegens mijn arm blessure.. afgelopen week (weer) naar het ziekenhuis ervoor geweest en nu een intensief, pijnlijk behandelplan. Dus even geen zware camera een hele dag tillen voor mij. Sorry..