Ik vind het lastig toezeggingen te doen voor beide data, ik werk in het onderwijs en als ik op vakantie ga zal het rond die data zijn. Vooralsnog kan ik echter wel, dus ik blijf nog graag beschikbaar.
Ik kan geloof ik gewoon alle twee de data's. Joey kan ook tussen paaltjes. Langevelderslag mag je dan niet meer het strand op pas in september of oktober weer. Je kan wel op de andere parkeerplaats staan bij de witte raaf daar mag je wel het strand op.
Ik weet het ook nog niet precies zeker, maar tot nu toe ben ik beschikbaar op beide data!
LiesxAnne
Geplaatst: 15-05-15 23:46
25 juli zouden wij kunnen Zag in de lijst niet de naam van mijn haffie staan maar dat is Annelies en zij kan tussen paaltjes, ook al vaker gedaan! En eerder op Noordwijk geweest
Parkeren mag wel maar daar het strand op met paard mag niet. En ze zijn veel strenger geworden met controleren. Ik sta met mijn paard in Noordwijk dichtbij.
Kletskousz
Geplaatst: 16-05-15 02:51
Onthou dat je rond die tijd alleen met je paard op nudistenstrand mag geloof ik. Data kan voor mij gewoon mits ik Vroegtijdig vrij vraag/dienstruil. Dat moet ik net zoals de rest denk ik ruim 3/4 weken van te voren melden.
Het zou dus fijn zijn om een definitieve lijst met modellen en fotograven uit te gaan kiezen? Zodat iedereen weet waar die rekening mee kan houden?
Ik heb sinds dinsdag een nieuwe werkgever erbij, dus heb nog geen idee qua rooster en wil ook niet gelijk van allerlei data al zeggen dan kan ik niet en dan niet etc.
Je hebt er niet over heen gelezen hoor Nine1987, ik wil eigenlijk even wachten tot volgende week. Kijken of er nog wat aanmeldingen komen. Dus denk stemmen vanaf 24 mei op de modellen! De fotografen ga ik dan dit weekend bekend maken, ik denk dat de datum dan toch word 1 augustus, dan hebben we namelijk nog even de tijd om het een en andere te regelen. En eventueel vrij vragen!
Ik had dit gevonden - Paarden op het strand Op het Noordwijkse strand mag je het hele jaar vanaf de afritten 22, 23, 25 en 26 met een paard het strand op. Tijdens het badseizoen, van 1 juni t/m 31 augustus, is het verboden om ter hoogte van afrit 27 bij strandpaal 74.000 tot 75.000 paard te rijden. Voor de bebouwde kom mag u alleen met een ontheffing paardrijden, meer informatie hierover kunt u opvragen bij gemeente Noordwijk.
&&&
Strand Paardrijden op het strand in Noordwijk
Paardrijden op het strand brengt u helemaal tot rust. Voel de wind door uw haren als uw paard galoppeert door de branding. Gaat u zelf paardrijden op het strand? Dan zijn er een twee belangrijke zaken waarmee u rekening moeten houden: de tijden dat u op het strand mag komen en de getijden. Paardrijden op het strand in Noordwijk
Op het strand van Noordwijk is het verboden zich met paarden (rij- en trekdieren) op te houden gedurende:
a. het gehele jaar op het strand tussen de rijksstrandpalen 83.000 en 80.750 (zijnde globaal genomen het strand gelegen voor de beide boulevards) en;
b. gedurende de periode van 1 juni tot 1 september op het strand tussen de rijksstrandpalen 75.000 en 74.000 (zijnde globaal genomen het strand ter hoogte van de Langevelderslag. Buitenom deze periode is paardrijden op dit strand gedeelte wel toegestaan.
Paardrijden op strand is op z'n mooist bij laag water, er kan dan naar hartenlust gegaloppeerd worden over het brede strand. Kijkt u verder goed op de informatieborden die bij ieder strand(opgang) staan voor eventuele (tijdelijke) regels.
xClaudiaaL
Geplaatst: 16-05-15 15:53
Naam bokt - Naam paard - Ras - Tussen paaltjes? - foto Diertjec - Eleane - KWPN - Afhankelijk van hoe d'r been tegen die tijd is, kan het misschien wel, ze heeft respect voor het draad
Demi, heb je al fotografen gekozen dan? (heb ik er overheen gelezen misschien)
Calanddra
Geplaatst: 22-05-15 14:25
Misschien n idee om nu al de fotografen te kiezen? Er is natuurlijk al n paar dagen niet gereageerd en volgens mij is er al n leuke groep met fotografen
Naam bokt - Naam fotografie - Waar werk je mee - Website its_laraa - Lara Davids fotografie - Canon 100d met kitlens (miss tegen die tijd een andere lens erbij) - www.laradavidsfotografie.weebly.com
ik las dat TS ook naar een fotoshoot in katwijk gaat, word er daarom niet meer gereageerd???? Het zou fijn zijn als er wat geregeld en besloten word voor een ieder die meegaan??
Hoe zit het inmiddels met de fotoshoot? En welke modellen en een datum? Mijn roosters worden deze dagen gemaakt voor juli en augustus, nu kan ik nog vrij krijgen.
En had gelezen dat vandaag de modellen gekozen werden?