*verlaat het topic weer*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vast wel wat wortels, ik heb er mijn nek nog nooit gebroken, zegt genoeg
hahaha.
ik was druk met het uitborstelen van een pruik, die ik het liefst in de prullenbak had gegooit.

xDarlene schreef:Ik werk idd liever alleen met model, maar je mag van mij met mij mee schieten, maar ik waarschuw je al vast, ik werk liever alleen ik hou geen rekening mee met anderen om de "perfecte" foto te krijgen.
Ik hoop dat we ook een beetje mooi weer hebben dan. Ik heb namelijk de laatste tijd als ik een nieuwe fotoshoot plan, helaas alleen maar regen heb
. Meetings zijn er juist voor om met elkaar tot mooie nieuwe platen te komen toch? Samenwerken en van elkaar leren... En gezelligheid staat op 1. xCynthiaVos schreef:Heb me aangemeld als fotograaf, jullie mogen mijn Barock Pinto wel lenen als model. En ik wil best wel in een jurk gehezen worden. Maar ikzelf heb dus geen jurk vandaar dat ik als fotograaf wou haha.
* Ligt nog wel beetje wanneer ik op reis ga..
denk dat je meer op judith haar losse berichtje doelde
Citaat:Dystopian Fotomeeting
Datum: 1/2 Augustus
Plaats: Zandverstuiving Doornspijk
Fotografen
Boktnaam | naam | Website/Facebook/Portfolio
1. xDarlene | Darlene | Klik
2. _Juudith | Judith | Klik
3. Jorisdy | Dyanne | Klik
4. Marjoow | Marjolijn | Klik
5. Bagheera_206 | Richard | Klik
6. xCynthiaVos | Cynthia | Klik
Reserve Fotografen
Modellen
Boktnaam | naam | Kostuum Idee | Foto Model | Foto Kostuum
1. Twilight | Annelie | Walking Dead Inspired | Foto Model | Foto Kostuum
2. Goldenarrow | Samantha | Zombie uit napoleon-tijdperk | Foto Model | Foto Kostuum
3. Minikatje | Geeske | Tribal zwart kostuum, masker make-up en zombie blouse | Foto Model |
4.
5.
6.
Reserve Modellen
zolang dat wat op de kleding komt nog uit te wassen is haha.
Maar het past ook wel bij de setting waarin ik hem normaal gebruik.